اردبیل

معرفی بهترین داروخانه ها در اردبیل

داروخانه های اردبیل

شناختن بهترین داروخانه ها در اردبیل از نظر ارائه داروهای اورجینال و همین طور محصولات بهداشتی اصل، مهم و حیاتی است. داروخانه ها مانند دیگر مشاغل بایستی یک سری ویژگی ها داشته باشند که جزء بهترین ها شناخته شده باشند. از جمله این خصوصیات می‌شود به رعایت بهداشت داروخانه، موجود بودن تمامی داروهای مورد نیاز بیمار، اطلاعات بالای پزشکی دکتر داروساز و یا پرسنل نسخه پیج، خوش اخلاق بودن و خوش رفتاری با ارباب رجوع اشاره کرد.

داروخانه

داروخانه همانطور که از اسمش پیداست فروشگاهی است که داروها و دیگر محصولات بهداشتی و آرایشی، تجهیزات پزشکی و طبی خود را به صورت تکی و خرده به فروش می‌رساند. داروخانه ها دو جور فعالیت دارند. داروخانه های شبانه روزی که 24 ساعته خدمات دهی دارند و داروخانه روزانه که اصولا تا 12 شب فعالیت دارند.

در ادامه مقاله به معرفی چند نمونه از لیست بهترین داروخانه ها در اردبیل پرداخته می‌شود. در ضمن برای آشنایی هر چه بیشتر شما مخاطبان عزیز با بهترین داروخانه ها، اطلاعات کلی از آن ها از جمله آدرس دقیق و شماره تلفن داروخانه ها قید می‌شود.

معرفی بهترین داروخانه ها در اردبیل

داروخانه احسان (دکتر پیرموذن)

یکی از بهترین داروخانه ها در اردبیل به یقین داروخانه و دراگ استور احسان است. این داروخانه با مدیریت آقای دکتر پیرموذن اداره می‌شود. داروخانه ای که به خوشنامی مشهور است. هر دارویی با هر برند خارجی در این داروخانه یافت می‌شود. قابل ذکر است که اورجینال و اصل بودن داروها و تمامی محصولات بهداشتی و آرایشی داروخانه احسان زبانزد خاص و عام است.

هر مشکلی در مورد دارو و دیگر اقلام آرایشی و بهداشتی داشته باشید، با مراجعه به این داروخانه و مشورت رایگان با آقای دکتر و یا کادر محترم داروخانه رفع خواهد شد.

وجود دکتر پیرموذن در اردبیل یک نعمت الهی است. چرا که ایشان به خوش اخلاقی و خوش طینتی معروف هستند.

ساعت کاری: روزانه

آدرس: اردبیل، عالی قاپو، پیاده راه اسفریس، روبروی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی

تلفن شماره: 04533253622

داروخانه احسان-اردبیل خرید

داروخانه احسان

داروخانه دکتر دانشگر

داروخانه دکتر دانشگر یکی دیگر از بهترین داروخانه ها در اردبیل محسوب می‌شود. این داروخانه نزدیک بیمارستان علوی قرار دارد. به خاطر همین برای دسترسی بیماران و ارباب رجوع بسیار مناسب است. بیشتر داروهای مورد نیاز بیماران در این داروخانه وجود دارد. این داروخانه علاوه بر داروهای شیمیایی به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی نیز مشغول است.

ساعت کاری: روزانه

آدرس: ادبیل، خیابان شهید معادی، روبروی بانک رفاه

تلفن شماره: 04533247217

داروخانه شبانه روزی دکتر کچه‌چی

این داروخانه هم جزء بهترین ها در اردبیل است. دکتر کچه‌چی دکتر داروساز این داروخانه است. انواع داروهای مورد نیاز ایرانی و خارجی را می‌توانید از این داروخانه تهیه کنید. غیر از دارو و سایل ساده پزشکی، انواع برندهای مشهور لوازم آرایشی و بهداشتی را هم می‌توان از این داروخانه تهیه کرد.

ساعت کاری: شبانه روزی

آدرس: اردبیل، خیابان حافظ، جنب درمانگاه شبانه روزی حافظ

شماره: 04533731393

داروخانه شبانه روزی دکتر خالو زاده

داروخانه دکتر خالو زاده از بهترین داروخانه ها در اردبیل است. داروهای ایرانی و خارجی را به راحتی می‌توانید از این داروخانه تهیه کنید. لوازم بهداشتی را می‌توانید با مشاوره رایگان با دکتر داروساز داروخانه خرید کنید. پرسنل خوش اخلاق این داروخانه باعث خرید دوباره شما از این داروخانه خواهد شد.

ساعت کاری: شبانه روزی

آدرس: اردبیل، خیابان هلال احمر، جنب بیمارستان فاطمی

شماره تلفن: 04533231043

داروخانه شبانه روزی دکتر خالوزاده- اردبیل خرید

داروخانه شبانه روزی دکتر خالوزاده

داروخانه دکتر بیگ زاده

از دیگر بهترین داروخانه ها در اردبیل، داروخانه دکتر بیگ زاده است. این داروخانه نیز مانند دیگر داروخانه ها غیر از داروهای مورد نیاز بیماران، به فروش انواع تجهیزات پزشکی ساده، لوازم بهداشتی و آرایشی مشغول است.

با خیال راحت می‌توانید محصولا بهداشتی و آرایشی خود را از داروخانه بیگ زاده تهیه کنید.

ساعت کاری: شبانه روزی

آدرس: اردبیل، میدان سرچشمه، کوچه طوی

شماره: 04533247475

سخن آخر

تعداد بهترین داروخانه ها در اردبیل زیاد است. در این مقاله لیستی از بهترین داروخانه ها در اردبیل تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گرفت. داروهای مورد نیاز خود و هر آنچه که به تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی و آرایشی ربط دارد را می‌توانید تهیه کنید. همچنین ضمانت اصلالت کالا در این داروخانه ها برای تمامی محصولات داده می‌شود.

حتما در طول زندگی بارها به داروخانه های مختلفی مراجعه کرده‌اید. اگر داروها و محصولات مورد نظر شما را موجود داشتند. همچنین از رفتار پرسنل آن داروخانه رضایت داشتید. حتما در قسمت نظرسنجی این صفحه شرکت کرده و نام داروخانه را بفرمایید تا دیگران نیز آن را بشناسند و از آن داروخانه خرید کنند.

2 دیدگاه در “معرفی بهترین داروخانه ها در اردبیل

  1. سودا دانشگر گفت:

    داروخانه های سطح شهر از نظر مشاوره های پوستی درحد قابل قبول راهنمایی های لازم رو ندارن.
    اخلاق خوب و مشتری مداری اکثرا ضعیفه

    1. کیوان تجلی گفت:

      ممنون از نظر شما
      برای مشاوره و کمک در صورت امکان به پزشک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *