اردبیل

بهترین کافی شاپ ها در اردبیل

بهترین کافی شاپ در اردبیل-اردبیل خرید

شناسایی و معرفی بهترین کافی شاپ ها در اردبیل نه تنها برای همشریان عزیز، بلکه برای مسافران و توریست های محترم هم مهم و ضروری است. کافی شاپ، مکانی که پیر و جوان نمی‌شناسد. همه افراد جامعه در آن جا وقت می‌گذرانند. بهترین جا برای قرارهای عاشقانه و یا حتی قرار کاری و جلسات است. جشن های تولد خودمانی را می‌توانید در کافه ها کنار دوستان بگذرانید. خاطرات خوبی را رقم زده و در دفتر خاطرات یادداشت کنید.

کافی شاپ ها معمولا با فست فودها و نوشیدنی های سرد و گرم شناخته شده هستند. اما در بعضی از کافه ها انواع کباب از جمله کباب ترک هم سرو می‌شود. در ادامه مقاله به معرفی چند کافی شاپ که با تحقیق و تجربه جزو بهترین کافی شاپ ها شده‌اند، پرداخته می‌شود.

معرفی چند نمونه از بهترین کافی شاپ ها در اردبیل

مسلما تعداد کافی شاپ ها در اردبیل زیاد است و روز به روز هم در حال افزایش است. اما کافی شاپ هایی در این مقاله معرفی می‌شوند که ضمن داشتن محیطی آرام و مناسب برای جوانان، کیفیت منویشان هم خوب و متنوع باشد.

کافه بوهو

محیطی بامعماری به سبک بوهو. از جمله کافه هایی که جوان پسند است. با منوهای کامل برای صبحانه، اسپرسو بار، پیتزا و… است. از ویژگی های خوب این کافه این است که اتاقی مجزا برای سیگار کشیدن دارد که بوی سیگار دیگر مشتریان را اذیت نکند. جو این کافه بسیار صمیمی و دوستانه است. جشن تولد را ساپورت نمی کند. پیتزاهای بسیار خوشمزه ای دارد. اگر این کافه را برای دیت خود انتخاب کردید حتما از همبرگر ترش این کافه میل کنید.

برای دیدن منوی کامل کافی شاپ بوهو اردبیل بر روی لینک سایت بوهو کلیک کنید.

آدرس: اردبیل- خیابان والی- 18 متری بدر

شماره تماس: 09148101038

کافه باران

کافه ای سرشار از حس مثبت برای مشتریان خود است. کتاب های موجود در این کافه حس خوب و دلنشینی به مشتریان می‌دهد. این کتاب ها در قفسه های دیواری که روی راه پله ای که به طبقه بالا راه دارد، چیده شده است. وجود چند تابلوی بی نظیر دیواری به راحتی شما را برای دقایقی محو خود خواهد کرد.

اگر تنها هستید و حوصله کسی را ندارید. دنبال جای دنجی می‌گردید حتما به کافه باران سر بزنید. این کافه مناسب قرارهای دوستانه و دورهمی های خودمانی است. در ضمن در این کافه محیطی جداگانه برای جشن تولد در نظر گرفته شده است. کیک بستنی و هات چاکلت این کافه لذیذ و خوشمزه است. حتما امتحان کنید.

آدرس: اردبیل- خیابان دانشگاه- میدان پلیس- 200 متر به طرف ولایت

تلفن تماس: 04533517077

کافه باران اردبیل - اردبیل خرید

کافه باران اردبیل – اردبیل خرید

کافه دی

کافه ای متفاوت از کافی شاپ های دیگر است. این کافه بیشتر به خاطر محیط دنج و سیگاری که دارد مشهور است. می‌توان گفت از بهترین کافی شاپ ها در اردبیل، کافه دی است. اگر اهل سیگار هستید و دوست دارید لذت نوشیدن قهوه را با سیگار امتحان کنید حتما کافه دی را امتحان کنید.

جای دنج و آرامی که فضایی کاملا دوستانه دارد. نور کم این کافه یکی دیگر از ویژگی های خواستنی این کافه است که طرفداران خاص خود را دارند. دکوراسیون داخلی کافه آمیخته به سنتی و مدرن تزئین شده است. اگر به کافه دی رفتید، حتما از کیک بستنی های لذیذشان هم سفارش دهید.

آدرس: اردبیل- میدان قدس- خیابان شهدا- خیابان آب

شماره تماس: 04533731740

کافه پاریس

از قدیمی ترین کافی شاپ های اردبیل است. کافه ای با ویوی زیبایی که رو به رودخانه بالیخلی چای است. این کافه کوچک اما بسیار پرطرفدار است. قیمت فست فودها و نوشیدنی های این کافه نسبت به دیگر کافه ها در اردبیل پایین تر است. محیطی آرام و دلنشین که مخصوص دورهمی های خانوادگی است.

ساندویچ های این کافه با سس های مخصوص و لذیذش زبانزد خاص و عام است. سیب زمینی سرخ شده با قارچ و سس مخصوص سرآشپز یکی دیگر از شاهکارهای این کافه مشهور است.

آدرس: اردبیل- خیابان معلم- انتهای پارک ساحلی- جنب یددی گوز کورپیسی (پل هفت چشم)

شماره تماس: 04533261806

پاریس-اردبیل خرید

پاریس

کافه کتاب شهر

اگر اهل کتاب و مطالعه هستید. حتما دوست دارید در کنار نوشیدن قهوه، خوردن پیتزای پپرونی لذیذ و یا حتی کیک بستنی خوشمزه، چند ورق کتاب مورد علاقه‌تان را مطالعه کنید. برای این کار حتما کافه کتاب شهر را انتخاب کنید. فضایی به شدت دنج و آرام با قفسه های پر از کتاب دارد.

در این کافه انواع لوازم تحریرهای فانتزی و کلاسیک موجود است که می‌توانند مشتری ها را تا ساعت ها جذب خودش کنند. کافه کتاب میزهایی کنار پنجره و رو به خیابان دارد که درخت های سر به فلک کشیده پیاده رو، زیبایی ویو را دو چندان می‌کند.

با توجه به منوی کامل این کافه، هر سلیقه و مزاجی که داشته باشید مطمئنا راضی و خشنود از کافه خارج می‌شوید. حتی برای برگشتن دوباره به آن محیط برنامه ریزی خواهید کرد.

دو کار زیبایی که این کافه را از دیگر کافه ها متمایز می‌کند این است که دفتری برای نوشتن انتقادات، پیشنهادات و یا حرف های دلی در اختیار مشتریان خود قرار داده است. کار خوب دیگر این کافه، دست نوشته های ادبی زیبایی است که مشتریان به عنوان فال از آن بهره می‌برند. البته بیشتر جنبه شوخی و مزاح دارد.

آدرس: اردبیل- میدان ارتش- جنب گلستان علی

شماره تماس: 04533716477

بهترین کافی شاپ ها در اردبیل- کافه کتاب شهر- اردبیل خرید

بهترین کافی شاپ ها در اردبیل- کافه کتاب شهر

کافه روکو

یکی دیگر از بهترین کافی شاپ ها در اردبیل کافه رکو است. این کافه محیط و دکوراسیون زیبایی دارد. تنوع منو زیاد است و مطابق میل جوانان روز نوشته شده است. کیفیت فست فودهاش عالیه.

در این کافه دو قسمت مجزا برای سیگاری ها و غیرسیگاری ها تعبیه شده است. اگر اهل سیگار هستید و یا دود سیگار برایتان خیلی اذیت کننده نیست کافه روکو بهترین گزینه برای قرارهای دوستانه و عاشقانه شماست. پاستا آلفردو و ذرت مکزیکی این کافه خوشمزه است.

آدرس: اردبیل- شهرک آزادی- خیابان آذربایجان

شماره تماس: 04533733311

بهترین کافی شاپ ها در اردبیل- کافه روکو- اردبیل خرید

بهترین کافی شاپ ها در اردبیل- کافه روکو

یک سوال در مورد بهترین کافی شاپ ها در اردبیل

از قدیم گفته‌اند عصرهای جمعه دلگیر است. راست هم گفته‌اند. غروب های جمعه یک حس عجیبی دارد. حس تنهایی و دلگیری. چشم هایتان را ببندید و فرض کنید دومین ماه از فصل پاییز است. یک عصر جمعه پاییزی که هوا کمی مه آلود و ابری است.

در خانه تنها هستید. دلتان بدجوری گرفته است. دوست ندارید با کسی حتی دوست صمیمی‌تان درد و دل کنید. شاید پیاده روی کمی حالتان را جا بیاورد. لباس پوشیده و از خانه بیرون می‌زنید. ساعتی را در پیاده روهای شهر راه می‌روید. هوا رو به سردی می‌رود. احساس سرما در وجودتان رخنه می‌کند. هوای قهوه به سرتان می‌زند. همزمان با فکر قهوه، لبخندی دلنشین روی لب هایتان می‌نشیند.

تصمیم می‌گیرید به یک کافی شاپ بروید تا لذت تنهایی و پیاده روی را با نوشیدن یک قهوه دوبل اسپرسو چندین برابر کنید. سوال این است کدام کافی شاپ در اردبیل را برای ادامه حال خوبتان انتخاب می‌کنید؟ لطفا اسم آن کافی شاپ که به نظر شما جزو بهترین کافی شاپ ها در اردبیل است را در قسمت نظرسنجی بنویسید.

سخن آخر

در این مقاله چند مورد از بهترین کافی شاپ ها در اردبیل معرفی و شناسایی شد. کافه هایی که با محیطی آرام و دوستانه برای گذراندن اوقاتی خوش برای هم وطنان عزیز تدارک دیده شده است. این کافه ها هم برای دیدارهای دوستانه و هم قرارهای عاشقانه مناسب است. کیفیت فست فودها و دمنوش هایشان بالا و عالی است. امیدوارم با انتخاب این کافی شاپ ها ایام خوشی را در کنار دوستان و آشنایان بگذرانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *