اردبیل

بهترین سالن های والیبال اردبیل و رزرو ساعتی آن ها

سالن والیبال اردبیل- اردبیل خرید

کدام سالن والیبال اردبیل برای تمامی سنین کلاس های والیبال برگزار می‌کند؟ اگر مبتدی هستید و می‌خواهید والیبال را از پایه و اصولی یاد بگیرید، حتما سالنی را انتخاب کنید که مربی های مجرب و حرفه ای داشته باشد. از آن جایی که والیبال یک ورزش گروهی است. پس برای یادگیری این ورزش حرفه ای باید کلاس بروید. آموزش ببینید. تمرین کنید تا یک حرفه ای شوید. چه بسا این ورزش لذت بخش را ادامه داده و به تیم ملی دعوت شوید.

در نظر داشته باشید که باشگاهی مناسب است که در جهت استعداد یابی کودکان و نوجوانان قدم بردارد. فقط اوقات فراغت والیبال دوستان را پر نکند. مربیان حرفه ای در زمینه والیبال داشته باشد. از نظر کیفیت تجهیزات حداقل از نظر کفپوش، توپ و تور مناسب باشد.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به دنبال چنین سالن والیبال در اردبیل می‌گردید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین سالن والیبال اردبیل را بشناسید. همچنین برای اجاره ورزرو ساعتی سالن های ورزشی بحث خواهد شد. با ما هم قدم شوید تا به بهترین ها برسید.

معرفی بهترین سالن های والیبال اردبیل

والیبال ششمین ورزش محبوب و پرطرفدار در دنیا محسوب می‌شود. این ورزش جزو ورزش های تیمی به حساب می‌آید. ورزشی که تجهیزاتی چون تور و توپ والیبال نیاز دارد. این ورزش در فضای سرپوشیده انجام می‌شود. در ادامه به معرفی چند سالن والیبال اردبیل پرداخته می‌شود که به عنوان بهترین سالن در بین همشهری ها شناخته شده است.

ورزشگاه رضازاده

از بهترین سالن های والیبال اردبیل، ورزشگاه 6000 نفری رضازاده است. سالن رضازاده در سال 1385 به بهره برداری رسیده است. این ورزشگاه از بزرگترین سالن های سرپوشیده و بزرگ ایران می‌باشد. این سالن سرپوشیده محیطی کاملا ورزشی و سالمی دارد. مربیان حرفه ای و با تجربه هستند.

از امکانات این ورزشگاه بزرگ می‌توان به 2 سالن تمرین، رختکن داوران، 4 مکان برای 4 تیم، سونا، غذاخوری، فروشگاه، جایگاه نشیمن تماشاگران و… اشاره کرد. حس خوب و هیجان را در ورزشگاه بزرگ و با امکانات رضازاده تجربه کنید.

آدرس: اردبیل، انتهای شهرک رضوان

شماره تماس:

سالن والیبال اردبیل- سالن ورزشی رضازاده- اردبیل خرید

سالن جام جم

یکی دیگر از سالن های والیبال اردبیل، جام جم است. این سالن علاوه بر سالن ورزشی، استخر شنا نیز دارد. مربی های با تجربه این سالن را از دیگر سالن ها متمایز ساخته است. انواع کلاس های ورزشی از جمله والیبال در سرتاسر سال مخصوصا سه ماه تابستان برگزار می‌شود.

آدرس: اردبیل، میدان بسیج، استخر جام جم

شماره تماس: 04533729980

مجموعه ورزشی ایثار

از سالن های والیبال در اردبیل مجموعه ورزشی ایثار است. ایثار دارای مربیان مجرب و باتجربه برای رشته هایی نظیر فوتسال و والیبال و… دارد. از امکانات این ورزشگاه رختکن، فروشگاه و… است. این مجموعه ورزشی دارای کفپوش مناسب برای بازی والیبال دارد.

این مجموعه به استخر شنا نیز مجهز است.

آدرس: اردبیل، جنب دریاچه شورابیل، روبروی شوراسنتر، داخل محوطه بیمارستان ایثار

شماره تماس: 04533510525

<yoastmark class=

مجموعه ورزشی تختی اردبیل

ورزشگاه تختی از بهترین سالن های والیبال اردبیل است. این ورزشگاه دارای سالن چند منظوره برای والیبال، فوتسال و غیره است. همچنین این مجموعه ورزشی، سالن کشتی و وزنه برداری نیز دارد. از دیگر امکانات این ورزشگاه مشهور داشتن زمین چمن در فضای باز برای فوتبالیست ها است.

آدرس: اردبیل، ما بین ایستگاه سرعین و شریعتی، خیابان هلال احمر

شماره تماس:

<yoastmark class=

سالن ورزشی حجاب

سالن ورزشی حجاب، سالنی نسبتا کوچک و با امکانات محدودی است. مجموعه حجاب با ظاهری تمیز و مرتب است که روزانه ورزشکاران و ورزش دوستان زیادی را به خود جذب می‌کند. این سالن کلاس های متعددی برای کودکان و بزرگسالان دارد. والیبال نیز یک رشته از رشته های موجود در باشگاه حجاب است.

آدرس: اردبیل، حافظ، شهرک آزادی

شماره تماس: 09337598264

<yoastmark class=

سخن آخر

انتخاب بهترین سالن والیبال اردبیل از اولویت های اولیه شروع ورزش پرجنب و جوش والیبال است. باید باشگاهی را انتخاب کرد که غیر از مربی خوب و باتجربه، دارای سالنی با امکانات استاندارد باشد. فقط در آن صورت است که از بازی و تمرین والیبال لذت خواهید برد.

اگر شما هم ورزشکار هستید و تجربه زیادی در زمینه باشگاه های مختلف دارید. حتما در نظرسنجی سایت شرکت کنید. از تجربیات خود از کلاس ها و تمرینات گروهی بنویسید. کدام سالن از نظر تجهیزات بهتر و مناسب تر است؟ کدام مربی بهتر و فعالی دارد؟ یا این که کدام سالن برای مبتدی ها و کودکان مناسب تر است؟ منتظر نظرات و پیشنهادات شما حرفه ای ها هستیم.

2 دیدگاه در “بهترین سالن های والیبال اردبیل و رزرو ساعتی آن ها

  1. ارزو عالی نسب گفت:

    سالن ورزشی رضازاده گزینه خوب وایده عالی از نظر امکانات و فضای بزرگ برامسابقه ها مورد مناسبی هست.

    1. کیوان تجلی گفت:

      سپاس گزار از نظر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *