اردبیل

بهترین ساعت فروشی ها در اردبیل

بهترین-ساعت-فروشی-ها-در-اردبیل-اردبیل-خرید-1024x618

تجربه نشان می‌دهد که مردم به دنبال بهترین ساعت فروشی ها در اردبیل هستند. چرا که خرید ساعت به اندازه سایر محصولات و اکسسوری ها ضروری است. پس یکی از خریدها که خیلی هم مهم و خاص است، خرید ساعت های مچی، دیواری و… است. خانم ها و یا حتی آقایان هم به خرید ساعت مچی علاقه وافری دارند. برخی از عزیزان اقدام به جمع آوری انواع ساعت مچی های لوکس و گران قیمت از برندهای مختلف دنیا کرده و کلکسیونی از ساعت ها را در اختیار دارند. اگر اهل ساعت خریدن باشید قطع به یقین با انواع مختلف برندهای خارجی آشنایی دارید. اگر شما هم مثل خیلی ها کیفیت ساعت مورد استفاده برایتان خیلی مهم است پس هزینه کنید و صاحب بهترین ساعت مچی ها با به روز ترین برندها باشید.

در ادامه مقاله به برندهای مشهور ساعت های مچی زنانه و مردانه اشاره خواهد شد. سپس چند نمونه از بهترین ساعت فروشی ها در اردبیل معرفی می‌شود. این ساعت فروشی ها نمایندگی ساعت های مارک و اورجینال در اردبیل هستند. با آسودگی خاطر می‌توانید ساعت برند خود را از بین فروشگاه های معتبر و مشهور زیر انتخاب و خرید کنید.

برندهای مشهور ساعت های مچی

  • VIOLET
  • ROLEX
  • TISSOT
  • ROAMBER
  • Odm
  • OMAX
  • ESPRIT
  • RADO
  • CITIZEN
  • CASIO
  • Q&Q
  • و…

معرفی بهترین ساعت فروشی ها در اردبیل

شما خریداران محترم می‌توانید با مراجعه به ساعت فروشی های زیر، ساعت های برند و اورجینال مچی زنانه، دخترانه، پسرانه و مردانه مورد نظر خود را در هر رنج قیمتی تهیه کنید. فروشندگان این ساعت فروشی ها بسیار خوش اخلاق بوده و مشاوره لازم در مورد خرید هر نوع ساعتی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

ساعت فروشی حافظی

افتخار قدیمی ترین و بهترین ساعت فروشی در اردبیل به ساعت فروشی حافظی می‌رسد. چرا که این فروشگاه، اولین فروشگاه ساعت های برند و اورجینال در اردبیل است. این فروشگاه بهترین و به روزترین ساعت مچی های مردانه و زنانه به فروش می‌رسد. در ساعت فروشی حافظی به راحتی می‌توانید ساعت های مچی دلخواه خود را با هر نوع برندی پیدا کنید.ساعت های مچی با برندهای اورجینال مانند کاسیو، تیسوت، پلیس، فراری، رومر و… در زمره برندهای اصل و مشهور در دنیا هستند.

ساعت فروشی حافظی دارای دو شعبه در سطح اردبیل است.

آدرس شعبه مرکزی: اردبیل، خیابان امام، مابین سرچشمه و چهارراه امام، روبروی سینما انقلاب

شماره تماس شعبه مرکزی: 09143510110

آدرس شعبه 2: اردبیل، میدان شریعتی، پاساژ الماس شهر، طبقه همکف

شماره تماس شعبه 2: 09141520951

فروشگاه حافظی-اردبیل خرید

فروشگاه ساعت فروشی حافظی

 

ساعت فروشی شهبازی

از قدیمی ترین و یکی از بهترین ساعت فروشی ها در اردبیل ساعت فروشی شهبازی است. این ساعت فروشی غیر از ساعت های مچی، رومیزی و زمینی، به تعمیرات ساعت های هم وطنان خود نیز می‌پردازد.

ساعت فروشی شهبازی یا همان فروشگاه شهر ساعت، به فروش ساعت های اصل و برند با ضمانتنامه 12 تا 60 ماه مشهور است. از بهترین برندهای ساعت مچی موجود در این فروشگاه می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد.

  • ساعت های های‌کپی درجه 1
  • ساعت های سوئیسی
  • ساعت های تحت لیسانس با تضمین اصالت کالا

فروشگاه ساعت فروشی شهبازی دارای سه شعبه در سطح شهر اردبیل است. قابل ذکر است که دو شعبه 1 و 2 آن کنار یدیگر قرار دارند.

آدرس شعبه 1: اردبیل، میدان شریعتی، جنب بازار مرکزی

شماره تماس1: 09388361053

آدرس شعبه 2: اردبیل، میدان شریعتی، جنب بازار مرکزی

شماره تماس شعبه 2: 04533237625

آدرس شعبه 3: اردبیل، ایستگاه سرعین، مجتمع تفریحی خدماتی اطلس، همکف امام، پلاک B58

شماره تماس شعبه 3: 09141520495- 04533275032

شهر ساعت شهبازی-اردبیل خرید

شهر ساعت شهبازی

ساعت فروشی پلاتین واچ

یکی دیگر از معتبرترین و بهترین ساعت فروشی ها در اردبیل فروشگاه پلاتین واچ است. این ساعت فروشی به فروشگاه اورجینال ساعت های مچی زنانه و مردانه مشهور است. فروشگاه پلاتین واچ نمایندگی محصولات برندهایی چون سیتیزن، کاسیو، لاکسمی، ویولت، آررو و… در کارنامه خود دارد. ساعت های مچی اسپورت دخترانه و پسرانه نیز در این ساعت فروشی موجود است.

آدرس: اردبیل، خیابان امام، جنب مسجد توپچیلار

شماره تماس: 04533233417- 09144549033

ساعت فروشی پلاتین-اردبیل خرید

ساعت فروشی پلاتین-اردبیل خرید

بورس ساعت فروشی های اردبیل کجاست؟

اگر دنبال چندین فروشگاه ساعت فروشی هستید. تا از بین آن ها ساعت مورد نیاز خود را انخاب و خریداری کنید بهتر است به فروشگاه های مختلفی که در بین چهارراه امام و شریعتی مانند ساعت فروشی پلاتین واچ، ساعت فروشی تایم و… وجود دارند، سر بزنید.

ساعت طلا در اردبیل از کجا بخریم؟

اگر به خرید طلا علاقه‌مندید، اگر پول هایتان اضافه است و نمی‌دانید چیکار کنید. این مقاله یک پیشنهاد عالی برای شما دارد. می‌توانید با خرید ساعت طلای مچی از شر پول های اضافی خود خلاص شوید. با خرید ساعت طلا به راحتی با سایر طلاهای خود ست کرده و در مجالس و مهمانی ها فخر بفروشید.

خانم ها و آقایان پولدار برای خرید ساعت مچی طلا بهتر است به طلافروشی نبی زاده مراجعه کنید. فروشندگان محترم طلافروشی شما را به طبقه دوم فروشگاه ارجاع خواهند داد. در این صورت انواع طلا و جواهرات را در کنار ساعت طلا مشاهده خواهید کرد. ساعت مچی طلای مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید.

ساعت طلا-اردبیل خرید

ساعت طلا-اردبیل خرید

ساعت فروشی های فوق از جمله بهترین ساعت فروشی ها در اردبیل هستند. این فروشگاه ها نمایندگی برخی برندهای مشهور دنیا را دارند. یا این که های کپی بعضی محصولات و ساعت ها را به فروش می‌رسانند. فروشندگان ساعت فروشی های معرفی شده، مشتری مدار، خوش اخلاق و متعهد در برابر محصولات عرضه شده است.

سخن آخر

خرید هر نوع ساعتی از بهترین ساعت فروشی ها در اردبیل کار آسانی است. چرا که در این صورت ریسک کپی بودن و خراب شدن ساعت را به جان نمی‌خرید. در این مقاله به معرفی برندهای جهانی ساعت ها پرداخته شد. همچنین چند ساعت فروشی که محصولات برند و اصل می‌فروشند به هم میهنان عزیز معرفی شد.

شما مخاطبان گرامی اگر تجربه ای در زمینه خرید و حتی تعمیرات انواع ساعت از جمله ساعت مچی دارید. با شرکت در قسمت نظرسنجی، فروشگاه مورد نظر را معرفی کرده تا سایر دوستان نیز بتوانند از تجربه شما استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *