اردبیل

بهترین و شیک ترین فست فود ها در اردبیل

بهترین فست فود ها در اردبیل-اردبیل خریدب

آیا بهترین فست فود در اردبیل را می شناسید؟ اردبیل یکی از شهرهای گردشگری در کشور ما می‌باشد که علاوه بر رستوران های خوب دارای فست فودهای بی نظیری است. غذاهای فست فودی هر چند سابقه زیادی ندارند، اما در همین مدت کوتاه توانسته اند طرفداران زیادی را جذب کنند. کمتر کسی را می‌توانیم پیدا کنیم که علاقه ای به فست فود نداشته باشد. در این همین راستا فست فود های زیادی در شهر اردبیل به وجود آمده اند، تا غذاهای متنوعی و جذابی بسازند. در این مقاله سعی کرده ایم به بررسی بهترین و جذاب ترین فست فود ها در اردبیل بپردازیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

لیستی از بهترین فست فودهای اردبیل

1. پیتزا سارا

بی شک اسم فست فود سارا به گوشتان خورده است. فست فود سارا با کیفیتی که به مشتریان خود ارائه میدهد، توانسته است جزو بهترین فست فودها در اردبیل انتخاب شود. محیط این فست فودی مدرن بوده و رفتار کارکنان این مکان بسیار خوب است. قیمت فست فود سارا بسیار با صرفه بوده و همه روزه از ساعت 12 تا 15 و 18 تا 24 باز می باشد. توصیه می‌کنیم این فست فودی را از دست ندهید.

شماره تماس: 04533716760

آدرس: اردبیل، مابین بسیج و ارتش

فست فود سارا- اردبیل خرید

فست فود سارا- اردبیل خرید

2. فست فود سیتی

از دیگر جاهایی که می توانید با خانواده خود بهترین لحظه ها را سپری کنید، فست فود سیتی است. این مکان بسیار شیک و خاص بوده و مخصوص سخت پسندان می‌باشد. از نظر کیفیت غذا بسیار عالی بوده و توانسته امتیاز خوبی از سوی مشتریان خود دریافت کند. فست فود سیتی همه روزه از ساعت 8:30 تا 12 شب باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی به این فست فود مراجعه کنید.

شماره تماس: 04533519974

آدرس: اردبیل، میدان شریعتی

فست فود سیتی-اردبیل خرید

فست فود سیتی

فست فود دومینو، یکی دیگر از بهترین فست فودی ها در اردبیل می باشد. طراحی و دکوراسیون این فست فود بسیار شیک است. محیط فست فود دومینو دوطبقه بوده و کارکنان این مکان، خوش برخورد و مشتری مدار هستند. پیشنهاد می کنیم حتما یک بار این فست فود را امتحان کنید.

شماره تماس: 0453372955

آدرس: اردبیل، خیابان شهید هاشم شکری، بلوار حافظ، بین رضوان 4 و 5

فست فود دومینو - اردبیل خرید

فست فود دومینو

4.فست فود سیلاک

این فست فودی به دلیل متنوع بودن منوی خود، توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. فضای داخلی رستوران دیزاینی زیبا و شیک دارد. همچنین ساعت کاری این مجموعه 12 تا 24 بوده و دارای قیمت های بسیار مناسبی است. اگر به اردبیل سفر کردید استفاده از این مکان را فراموش نکنید.

شماره تماس: 04533235308

آدرس: اردبیل، خیابان معلم، بین شقایق و شهید نعمتی

فست فود سیلاک - اردبیل خرید

فست فود سیلاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *