اردبیل

معرفی بهترین باشگاه های بدنسازی بانوان در اردبیل

بهترین باشگاه بدنسازی بانوان اردبیل- اردبیل خرید

معرفی بهترین باشگاه بدنسازی بانوان در اردبیل با توجه به ازیاد باشگاه های بدنسازی کاری راحت و آسان نیست. برای چنین امری باشگاه ها باید دارای استانداردهایی از لحاظ تجهیزات و سیستم تهویه هوا باشند. بانوان برای داشتن تناسب اندام از انواع ورزش های هوازی و دستگاه های موجود در باشگاه ها استفاده می‌کنند. برای رفتن به باشگاه و رسیدن به اندامی مناسب غیر از هزینه، زمان و انرژی خود را هم صرف می‌کنند. پس بایستی باشگاهی را انتخاب کنند که ارزش صرف هزینه و زمان را داشته باشد.

این مقاله با پرس و جو از بسیاری از باشگاه ها و استفاده از تجربیات بانوان گرامی توانست چند باشگاه بدنسازی را به عنوان بهترین باشگاه ها معرفی کند. البته در انتخاب باشگاه برای تمرین و ورزش حتما به مسافت محل زندگی خود تا باشگاه هم توجه داشته باشید. از بین بهترین باشگاه های معرفی شده، مناسب ترین باشگاه را برای خودتان در نظر بگیرید.

در ادامه ابتدا به چند ویژگی باشگاه خوب پرداخته خواهد شد. سپس لیستی از بهترین باشگاه های بدنسازی بانوان در اردبیل آورده خواهد شد.

ویژگی های بهترین باشگاه بدنسازی بانوان در اردبیل

  • تمیز و پاکیزه بودن محیط باشگاه
  • داشتن سیستم تهویه هوای مناسب
  • نظافت تجهیزات ورزشی
  • تنوع دستگاه ها و تجهیزات
  • موزیک ورزشی مناسب
  • دارا بودن مربی های مجرب و کاربلد
  • ساعت مناسب باشگاه برای بانوان شاغل

لیست بهترین باشگاه بدنسازی بانوان اردبیل

این باشگاه ها برای داشتن دستگاه های بدنسازی مناسب، کلاس های متنوع برای هر نوع سلیقه ای و داشتن مربی مجرب و با تجربه و صد البته با اخلاق و خندان انتخاب شده‌اند.

باشگاه بدنسازی بانوان داداشی

داداشی یکی از بهترین باشگاه های بدنسازی بانوان اردبیل شناخته شده است. بانوان عزیز برای انجام تمرینات بدنسازی می‌توانند از دستگاه های مختلفی که در این باشگاه وجود دارد، استفاده کنند. انواع تجهیزات موجود در این باشگاه دستگاه هایی نظیر دوچرخه ثابت، الپتیکال، تردمیل، گلوت و… است. از جمله کلاس های دایر و پرطرفدار این باشگاه می‌توان به بدنسازی و ایروبیک اشاره کرد.

آدرس: اردبیل، خیابان دانش، جنب راهنمایی و رانندگی

شماره تماس: 09120235363

 

بهترین باشگاه بدنسازی بانوان- اردبیل- اردبیل خرید

بهترین باشگاه بدنسازی بانوان- اردبیل- اردبیل خرید

باشگاه بدنسازی بانوان انرژی پلاس

یکی دیگر از لیست بهترین باشگاه بدنسازی بانوان اردبیل انرژی پلاس است. این باشگاه کلاس هایی نظیر ایروبیک، پیلاتس و… برای خانم ها برگزار می‌کند. بانوان می‌توانند برای رسیدن به اندام دلخواه خود از این کلاس ها بهره ببرند.

وجود دستگاه های مختلف باعث شده است که بانوان تمرینات ورزشی خود را در حالت های نشسته و ایستاده انجام دهند.

آدرس: اردبیل،  ایستگاه سرعین، به طرف شریعتی، کوچه 25

شماره تماس: 04533257079

باشگاه بدنسازی بانوان رویال

استفاده از دستگاه های این باشگاه سبب تقویت عضلات بدن بانوان ورزشکار خواهد شد.

آدرس: اردبیل، خیابان حافظ

شماره تماس: 04533715407

باشگاه بدنسازی بانوان آسیا

این باشگاه که جزء بهترین باشگاه بدنسازی اردبیل شناخته شده، مخصوص تمرینات سخت ورزشی با دستگاه ها و وزنه های سنگین است. کار با دستگاه های چندکاره بدنسازی باعث افزایش قدرت بدن به خصوص عضلات شانه ها خواهد شد. دستگاه هایی مثل دستگاه اسمیت، دستگاه گلوت، دستگاه تردمیل، دوچرخه ثابت، الپتیکال و… در باشگاه داداشی وجود دارد. از جمله کلاس های ویژه این باشگاه کلاس بدنسازی است. البته کلاس های دیگری هم در این باشگاه وجود دارد که شما می‌توانید از ان ها استفاده کنید.

در ضمن خانم هایی که قصد تقویت قسمت های خاصی از بدن خود را دارند حتما در باشگاه آسیا ثبت نام کنند.

آدرس: اردبیل، خیابان دانش، جنب آموزش و پرورش

شماره تماس: 09143534044

بهترین باشگاه بدنسازی بانوان در اردبیل- اردبیل خرید

بهترین باشگاه بدنسازی بانوان در اردبیل- اردبیل خرید

باشگاه بدنسازی بانوان صدر

از دیگر باشگاه های بدنسازی بانوان باشگاه صدر است. اگر به دنبال چاقی یا لاغری هستید، در کلاس ها و تمرینات صدر شرکت کنید. کلاس های مختلفی از جمله آمادگی جسمانی، ژیمناستیک، یوگا و ایروبیک در باشگاه صدر دایر است. بانوان عزیز می‌توانند ساعات پرانرژی را در این باشگاه بگذرانند.

آدرس: اردبیل، شهرک رضوان، اول رضوان 5

شماره تماس: 09141561685

باشگاه بدنسازی بانوان نیوشا

باشگاه نیوشا نیز از بهترین باشگاه های بدنسازی بانوان اردبیل است. بانوان با توجه به نیاز خود می‌توانند از کلاس های موجود در این باشگاه مثل آمادگی جسمانی، یوگا، ایروبیک و پیلاتس استفاده کنند. تناسب اندام خود را به باشگاه نیوشا بسپارید.

آدرس: اردبیل، میدان ارتش، خیابان مولوی

شماره تماس: 04533728712- 09144543482

سوال مهم

شاید سوال خیلی از عزیزان باشد که آیا بانوان قادر به استفاده از تمامی دستگاه های بدنسازی در باشگاه ها هستند یا خیر؟

جواب مثبت است در صورتی که بانوان نحوه استفاده صحیح از دستگاه ها را بدانند. در غیر این صورت ممکن است به بدن خود آسیب جدی وارد آورند. پس بهتر است اگر مبتدی هستید، حتما از مربی متخصص در این زمینه کمک بخواهید.

سخن آخر

در این مقاله به ویژگی ها و معرفی بهترین باشگاه بدنسازی بانوان اردبیل پرداخته شد. اگر به دنبال باشگاه ورزشی خوب در اردبیل هستید، حتما مقاله بالا را مطالعه فرمایید. باشگاهی که مختص بدنسازی است، باشگاهی که ورزش های هوازی در آن حرف اول را می‌زند و… معرفی شده‌اند. اگر هم به دنبال ورزش های سبک تر و نرم تر هستید، حتما بهترین باشگاه را در بین لیست فوق پیدا خواهید کرد.

شما بانوان خوش اندام اردبیل، خوشحال خواهیم شد اگر باشگاهی رفته‌اید و از آن رضایت کامل داشته‌اید حتما در قسمت نظرسنجی بنویسید. تا هم ما لیست بهترین باشگاه ها در اردبیل را تکمیل تر کنیم و هم سایر دوستان و مخاطبان از آن بهره ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *