اردبیل

بهترین آرایشگاه های زنانه در اردبیل

بهترین آرایشگاه های زنانه در اردبیل

تعداد بهترین آرایشگاه های زنانه در اردبیل زیاد است. چرا که لاین آرایشگری روز به روز در حال پیشرفت و بروز شدن است. آرایشگری در ایران و خصوصا اردبیل طرفداران زیادی دارد. از این رو افراد زیادی به دنبال یادگیری و آموزش در یکی از لاین های آرایشگری هستند. این شغل بسیار مهیج و پولساز است. بسیاری از خانم هایی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند، مرتب به آرایشگاه های مختلف (جهت آرایشگری و مزوتراپی و …) می‌روند.

به همین خاطر در این مقاله تصمیم گرفتیم که بهترین آرایشگاه های زنانه در اردبیل را آماده کنیم. این لیست پس از تحقیق و نظرسنجی از تجربیات دیگران تهیه شده است. به راستی بهترین آرایشگاه های زنانه در اردبیل کدامند؟ قبل از شروع خوب است بدانید که شما هم می‌توانید آرایشگر مورد علاقه خودتان را در همین صفحه معرفی کنید. اگر آرایشگاه خوبی را می‌شناسید و یا تجربه ای در زمینه سالن های آرایشی زنانه‌ی موجود در این لیست دارید، می‌توانید نظر خود را در انتهای صفحه قرار دهید. اگر هم آرایشگر هستید خوب است سری به صفحه ” قرار گرفتن در لیست بهترین های اردبیل خرید ” بزنید.

چند مورد از بهترین آرایشگاه های زنانه در اردبیل

بهترین و معروف ترین آرایشگاه ها به ترتیب در ادامه آورده شده است. اما قبل از این‌که بخواید ادامه مطالب رو بخونید، بهتره که اول به این سوال جواب بدید که برای چه کاری میخواید برید آرایشگاه؟

1- آرایشگاه روژین

سالن زیبایی روژین نیز از بهترین آرایشگاه های زنانه در اردبیل است. این سالن توسط خانم نرگس ربطی مدیریت می‌شود. آرایشگاه روژین به صورت تخصصی در لاین رنگ مو، لایت، مش، آمبره و بالیاژ و به طور کلی هر چیزی که مربوط به مو باشد متخصص و به شدت حرفه ای هستند. البته که در کنار لاین مو، لاین های متنوعی از جمله لاین اصلاح ابرو و صورت، لاین ناخن کاری، لاین شینیون و سایر خدمات در این آرایشگاه انجام می‌شود. اما لاین های دیگر صرفا برای رفع نیاز مشتریان است.

جالبه بدونید روژین در اردبیل به در آوردن رنگ موی دلخواه مشتری معروف هست (که متاسفانه آرایشگاه دیگه‌ای رو نمیشناسم که بتونه رنگ مو رو اون جوری که مشتری بهشون در عکس نشون میده در بیاره). ضمن اینکه به شما مشاوره هم می‌دهند تا بدونید چه مویی بیشتر به چهره شما میاد.

محیط آرایشگاه بسیار شیک و مدرن است. طوری که در بدو ورود حس آرامش به مشتریان القا می‌شود. مدیر آرایشگاه بانویی جوان که همیشه لبخند دلنشینی بر لب دارد و بسیار خوش اخلاق است.

  • آدرس: اردبیل، خیابان حافظ، ساختمان امیر، طبقه2
  • شماره تماس: 04533714396

همکارم هم مشتری روژین هست 🙂 از زبان ایشون براتون مینویسم:

در مورد روژین آرایش عروسی ندیدم ولی کار رنگشون خیلی خوبه! نرگس خانم (موسس روژین) بسیار مردم دار و خوش رو و خوش برخورد هستند. به طور کلی حس خوب و انرژی مثبت در این آرایشگاه موج می‌زنه.

عکس لاین ناخن آرایشگاه روژین اردبیل - اردبیل خرید

عکس لاین ناخن آرایشگاه روژین اردبیل 

آرایشگاه روژین اردبیل

آرایشگاه روژین اردبیل

تصاویری از بهترین آرایشگاه اردبیل - آرایشگاه روژین - نرگس ربطی - اردبیل خرید

آرایشگاه روژین – نرگس ربطی 

2- آرایشگاه نازلی

آرایشگاه نازلی از بهترین آرایشگاه های زنانه در اردبیل است. توسط خانم نازلی ناهیدی مدیریت می‌شود. رنگ و مش، آرایش و شینیون عروس از جمله خدمات این آرایشگاه به نام اردبیل است. در کنار نازلی آرایشگرهای ماهر بسیاری مشغول بکار هستند. خدمات ارائه شده در اسن سالن زیبایی عبارت است از:

  • درمان موهای آسیب دیده، احیا و صافی مو
  • خدمات کاشت و طراحی ناخن
  • اکستنشن ابرو و فیبروز
  • پدیکور
  • آرایش عروس (آرایش عروس های نازلی بسیار مشهور، پر طرفدار و گران هستند)
  • ماساژ تخصصی
  • کوتاهی مو و براشینگ
  • اکستنشن مژه، میروبیلدینگ، لیفت و لمینت مژه
  • خدمات رنگ و لایت
  • شینیون مو ، بافت مو و فر دائمی مو

در صورتی که قصد دارید یه تجربه متفاوت و شیک از آرایشگاه رو داشته باشید، سالن نازلی قطعا حس خوب رو در شما ایجاد خواهد کرد.

  • آدرس: حافظ پشت خوابگاه، کوچه جانبازان 3
  • شماره تماس: 04533712233

3- آرایشگاه سهیلا

سالن زیبایی سهیلا جزء قدیمی ترین و بهترین آرایشگاه های زنانه در اردبیل محسوب می‌شود. این آرایشگاه توسط خانم سهیلا حق گو مدیریت می‌شود. این سالن زیبایی ارائه کلیه خدمات در لاین های مختلف ارائه می‌دهد. آرایش و شینیون عروس این آرایشگاه زبانزد خاص و عام است.

  • آدرس: آدرس دقیقی در دست نیست! با شماره زیر تماس بگیرید و آدرس را از خودشان بپرسید.
  • شماره تماس: 09141530208

4- آرایشگاه شادیا

آرایشگاه شادیا از دیگر آرایشگاه های عالی در اردبیل است. سالن زیبایی که طرفداران خاص خود را دارد. سالن شادیا در دو طبقه تعبیه شده است. که برای آرایش و شینیون عروس بیشتر از طبقه دوم استفاده می‌شود. این آرایشگاه توسط خانم شادیا خراسانی مدیریت می‌شود. پرسنل زیادی دارند که هر کدام در سطوح مختلف لاین ها فعالیت دارند. خدمات زیادی در لاین های مختلف دارند. از جمله:

  • خدمات ناخن
  • کاشت مژه
  • خدمات مو (کوتاهی، رنگ، مش، پروتئین تراپی، کراتین و…)
  • اصلاح ابرو و صورت
  • مزوتراپی مو و صورت

غیر از موارد بالا آرایش و شینیون عروس دارند که بسیار پرطرفدار در این لاین هستند. چرا که تغییر قبل و بعد از آرایش به وضوح در مشتریان قابل مشاهده است. در ضمن بازدید عروس هم در سالن زیبایی شادیا برگزار می‌شود.

  • آدرس: اردبیل، خیابان مطهری، پشت استخر شهرداری قدیم، کوچه مطهری دوم
  • تلفن تماس: 04533271180

جالبه بدونبد که من خودم همیشه شادیا رو انتخاب می‌کنم! هم واسه اینکه نزدیک خونمون هست. هم برای اینکه قیمتش معقول و کارهاشون خوبه. 🙂 در واقع شادیا برای من در رتبه 1 لیست بهترین آرایشگاه های زنانه در اردبیل قرار داره!

5- آرایشگاه مریم

سالن آرایشی مریم نیز جزء بهترین آرایشگاه های زنانه در اردبیل است. با پرسنل های زیاد، خدمات دهی های متنوعی دارند. لاین آرایش عروس، ناخن کاری، کاشت مژه و… را در کارنامه خود دارند. این آرایشگاه دارای حیاطی باصفا و پر از گل های زیبا است. پرسنل بسیار خوش اخلاق و مهربان هستند. این آرایشگاه توسط خانم مریم میرزایی مدیرت می‌شود.

  • آدرس: اردبیل، خیابان والی، 18 متری آزادگان
  • شماره تماس: 09143579052

 

بهترین آرایشگاه های زنانه در اردبیل (یا حتی شهرهای دیگه) چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

آرایشگاهی جزء بهترین ها می‌شود که غیر از آرایشگرهای ماهر و با تجربه دارای خصوصیات زیر نیز باشند.

  • دارای تجهیزات کاملی از نظر وسایل آرایشی و شینیون مو باشد
  • نظافت تجهیزات و لوازم آرایشی و بهداشتی کاملا رعایت شود
  • محیط آرایشگاه تمیز و عاری از هر گونه موهای کات شده مشتریان باشد
  • محیط فیزیکی آرایشگاه شیک و به روز باشد
  • کیفیت محصولات مخصوصا لوازم آرایشی، بالا باشد
  • وسایل و تجهیزات استفاده شده بعد از هر بار استفاده برای مشتری بعدی شسته و ضد عفونی شده باشد
  • خدمات ارائه شده متنوع باشد
  • تاریخ انقضاء محصولات چک شود
  • دانش آرایشگرهای سالن آرایشی و بروز بودنشان

غیر از موارد فوق یک آرایشگاه خوب و موفق (SUCCESSFUL SALONS) باید در اخذ هزینه ها منصف باشد. همچنین رضایت مشتریان را نیز جلب نماید.

کلام آخر

در این متن سعی کردیم بهترین های اردبیل رو به شما معرفی کنیم. اما اینکه این لیست چقدر درست و یا غلط هست کاملا به نظر شخصی شما بستگی دارد. بسیاری از افراد خودشون رو می‌شناسند میدونن که از آرایشگرشون چه چیزی می‌خواهند. برای همین اینکه آرایشگرشون توانایی این رو داشته باشه که زبان اون ها رو بفهمه و چیزی که اون فرد می‌خواد رو آماده کنه، خیلی مهم خواهد بود. از طرفی افراد دیگه ای هستند که خودشون رو دست آرایشگر میسپارند. در این مورد نیاز هست که آرایشگر به درستی تشخیص بده که چه آرایش، رنگ یا مدلی به اون فرد خواهد اومد.

ابن لیست قطعی نیست و قطعا به مرور جابجا خواهد شد. اما جابجای اون به نظرهای شما نیازمند هست. در صورتی که تجربه ای در آرایشگاه های زنانه معرفی شده در لیست بالا و یا حتی آرایشگاه هایی که در این لیست نیستند، دارید، نظر و تجربیاتتون رو با ما درمیون بذارید. این لیست به بهتر شدن کیفیت بهترین آرایشگاه های زنانه در اردبیل هم کمک خواهد کرد.

 

24 دیدگاه در “بهترین آرایشگاه های زنانه در اردبیل

  1. زهرا گفت:

    سلام من آرایشگاه روژین میرم برای رنگ مو و کوتاهی مو خوبه کارشون

    1. سلام زهرای عزیز
      ممنونم که نظر خودت رو با ما به اشتراک گذاشتی. چه جالب که خود من هم برای رنگ مو پیش نرگس خانم (آرایشگاه روژین) میرم و از کارشون واقعا راضی هستم 🙂

  2. رقیه گفت:

    آرایشگری خیلی کار سختیه همیشه باید مودت خوب باشه، خوش اخلاق باشی، کلا خانم ها رو راضی کردن هم خیلی سخته!

    1. رقیه عزیز
      ممنونم که برامون نظرت رو نوشتی به نظر میرسه خودت تجربه آرایشگری رو داشته باشی. ممنون میشم با جزئیات بیشتری برامون بنویسی 🙂

  3. کتی گفت:

    آرایشگاه نازلی کلی آرایشگر خوب و بد داره! انتخاب بینشون خیلی سخته و یکم هم شانسی هست مگه اینکه از قبل بآزمون و خطا کرده باشی و بدونی چی به چیه! بیشتر خوبه که آدم بره محیطش رو ببینه یه دوری بزنه بیاد بیرون

    1. کتی عزیز
      ممنونیم که نظرت رو با ما به اشتراک گذاشتی این خیلی برای تیم ما ارزشمنده که مطالبمون خونده میشه و بازخورد میگیره 🙂

  4. شیما گفت:

    کلا آرایشگاه خوب توی اردبیل خیلی کمه!! من اصلا از رفتار پرسنل نازلی خانم راضی نیستم

    1. شیمای عزیز
      ممنونم که نظرت رو برای ما و خوانندگان این مطلب نوشتی 🙂 امیدوارم این مطلب بتونه آرایشگاه های بیشتری رو بهت معرفی کنه و به این شکل دوستانمون ترغیب بشن و در کامنت ها آرایشگاه های بیشتری رو معرفی کنند.
      اگر افراد بیشتری یک آرایشگاه رو معرفی کنند، ما افرادی رو از تیم اردبیل خرید به آرایشگاهشون میفرستیم و گزارشی از اون محل براتون آماده می‌کنیم.

  5. غزاله گفت:

    اردبیل آرایشگر خوب هم داره مگه !

    1. غزاله عزیز
      حتما آرایشگرهای خوبی در اردبیل هستند که بتونن رضایت شما رو جلب کنند. ما در این مقاله قصد داریم با کمک مخاطبانمون این آرایشگر ها رو شناسایی کنیم و به بقیه هم معرفی کنیم. برای همین تمامی نظرات رو صادقانه منتشر خواهیم کرد.

  6. سپیده گفت:

    بهترین آرایشگر فقط مریم

    1. سپیده عزیز
      ممنونم که نظرت رو با ما به اشتراک گذاشتی 🙂

  7. سارینا اقابالازاده گفت:

    مجموعا چند مورد ارایشگر خوب شهر اردبیل فعالیت دارن

    1. کیوان تجلی گفت:

      در صورت امکان خوشحال میشیم معرفی کنید

  8. سارینا اقابالازاده گفت:

    ارایشگاه شین بیوتی سبک کارشون خیلی طبیعی وتمیز کار میکنن

    1. کیوان تجلی گفت:

      خیلی ممنون از نظرتون

    1. کیوان تجلی گفت:

      این محصول موجود نمی باشد و در این مقاله هدف معرفی مراکز زیبایی در اردبیل است.

  9. بیشتری بنویسین لطفا

    1. کیوان تجلی گفت:

      سلام، ممنون از توجهتون، حتما

    1. مژگان علیپور گفت:

      ممنون از حسن توجهتون

  10. گروه واتساپی هم دارید؟

    1. مژگان علیپور گفت:

      نه هنوز پنل های ارتباطی غیر سایتی نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *