اردبیل

بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی در اردبیل

بهترین-فروشگاه-لوازم-آرایشی-در-اردبیل-اردبیل خرید

آیا می‌دانید بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی در اردبیل کجاست؟ بی شک رویای هر دختری داشتن یک کیف لوازم آرایشی بی نقص است. اما برای یک کیف آرایشی کامل، باید بهترین لوازم آرایشی را درون کیف جا دهید. در استان اردبیل فروشگاه های آرایشی زیادی وجود دارد، اما بهتر است برای خرید لوازم آرایشی با کیفیت از جای مطمئنی خریداری کنید. ما با بررسی و تحقیق های فراوان، توانسته ایم در این مقاله بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی را گرد هم بیاوریم. پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی در اردبیل

1. فروشگاه لوازم آرایشی شهریاری

فروشگاه لوازم آرایشی شهریاری با عرضه بهترین مارک های لوازم آرایشی و بهداشتی، تمام کالای مورد نیاز خانوم های سخت پسند را فراهم کرده است. این فروشگاه با بیش از 50 سال سابقه، قدیمی ترین فروشگاه لوازم آرایشی اردبیل محسوب می شود. تمامی محصولات لوازم آرایشی این فروشگاه با کیفیت بوده و کارکنانش خوش برخورد و مشتری مدار هستند. کارکنان این مجموعه در زمینه رنگ مو و آرایش صورت متخصص می باشند و می توانند هنگام خرید به شما کمک کنند.

آدرس فروشگاه: اردبیل، میدان شریعتی، طبقه پایین بازار مرکزی، پلاک 7

تلفن: 04512237473

2. فروشگاه لوازم آرایشی سلطان

این فروشگاه با سابقه بیش از 35 سال، همواره برند های معتبری را ارائه می دهد. اجناس این فروشگاه نیز اورجینال بوده و همیشه برندهای قبلی خود را شارژ می نماید. این مجموعه با نظر سنجی از مشتریان خود توانسته است بهترین محصولات آرایشی را در مجموعه خود قرار دهد. پیشنهاد ما به شما برای خرید از این فروشگاه، محصولات آرایشی همچون عطر، ریمیل، ادکلن، رژ و آرایش پاک کن است. (محصولاتی که خودم امتحان کردم و راضیم)

آدرس فروشگاه: اردبیل، میدان شریعتی، بازار مرکزی، طبقه فوقانی

شماره تماس: 09143545853

3. فروشگاه لوازم آرایشی شمیم

فروشگاه شمیم فروشگاهی است که از دیر باز نسخه های پزشکی و محصولات کم یاب را ارائه می دهد. این فروشگاه محصولات با کیفیت و برندهای معتبری را در مجموعه خود جای داده است. در حقیقت هر برندی که نتوانسته اید از جای دیگر پیدا کنید، در این مجوعه پیدا خواهید کرد. (تجربه ای که من از این فروشگاه دارم در خرید برنزه، رژ و کرم ضد آفتاب است که بسیار مورد پسند بود).

آدرس فروشگاه: اردبیل، شهرک آزادی

4. فروشگاه لوازم آرایشی جزیره

اکثر آرایشگرهای حرفه ای این فروشگاه را می شناسند. فروشگاه پخش لوازم آرایشی جزیره اغلب به صورت عمده کالاهای خود را به فروش می رساند. این فروشگاه در محله بازار اردبیل و خیابان بازار چاقو سازان واقع شده است. کارکنان این مجموعه هر یک به صورت تخصصی در زمینه های مختلف آرایشی فعالیت می کنند و هنگام خرید می توانید از مشاوره آن ها استفاده کنید.

آدرس فروشگاه: اردبیل، بازار، روبه روی سرای حاج احمد

شماره تماس: 09144519945

فروشگاه لوازم ارایشی جزیره-اردبیل خرید

فروشگاه لوازم ارایشی جزیره

5. فروشگاه لوازم آرایشی پاپیا

از فروشگاه لوازم آرایشی پاپیا، میتوان به عنوان هایپر مارکت لوازم آرایشی در اردبیل نام برد. این مجموعه بزرگ انواع لوازم آرایشی، دستگاه های بخور، لوازم بهداشتی و شوینده را درخود جای داده است. در فروشگاه لوازم آرایشی پاپیا از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در زمینه لوازم آرایشی می توانید پیدا کنید. همچنین فروشندگان این مجموعه بسیار خوش برخورد هستند.

آدرس فروشگاه: اردبیل، خیابان معلم، نرسیده به میدان یحیوی، جنب مدرسه شهید بهشتی

شماره تماس: 04533271711

فروشگاه لوازم ارایشی پاپیا-اردبیل خرید

فروشگاه لوازم ارایشی پاپیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *