اردبیل

تعمیر لوازم خانه در اردبیل + معرفی بهترین تعمیرکار لوازم خانگی اردبیل

بهترین تعمیرکار اسباب بازی در اردبیل - اردبیل خرید

شما برای تعمیر لوازم خانه خود در اردبیل چه می‌کنید؟ حتما وسیله ای در منزل دارید که خراب شده و نیاز به تعمیر دارد. بنابراین نیاز به شناختن بهترین تعمیرکار لوازم خانگی در اردبیل دارید. این روزها قیمت ها سر به فلک کشیده است. به همین دلیل افراد به جای خرید وسایل جدید برای منزل و یا محل کار خود، ترجیح می‌دهند وسایل خراب و از کار افتاده خود را تعمیر کرده و مجددا استفاده کنند.

در اصل باید گفت که اجناس موجود در بازار غیر از قیمت های نجومی که دارند، کیفیت خوبی نیز نسبت به قبل ندارند. در بین این اجناس می‌توان به وسایل برقی و الکترونیکی اشاره کرد. چرا که وسیله های برقی باکیفیت به ملکوت اعلی پیوستند. برندهای جهانی نادر و برندهای داخلی نیز بعد از چند صباحی خراب شده و نیاز به تعمیرات اساسی پیدا می‌کنند. از این رو باید نسبت به نگهداری وسیله های برقی بیش از پیش تلاش کرد. اما هر چقدر هم در نگهداری و استفاده از وسایل برقی احتیاط کنیم باز هم ممکن است خراب شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد.

البته بایستی افزود که فقط لوازم برقی نیستند که نیاز به تعمیر دارند، برخی از اسباب بازی های برقی کودکان و یا ماشین ها و هواپیماهای کنترل دار نیز خراب شده و به تعمیر نیازمندند. بر همین اساس به فکر معرفی بهترین تعمیرکار لوازم خانگی و اسباب بازی های کنترل دار در اردبیل شدیم. با ما همراه باشید تا دیگر هیچ وسیله برقی خراب و از کار افتاده ای در منزل و محل کار خود نداشته باشید.

معرفی بهترین تعمیرکار لوازم خانگی در اردبیل

در ادامه مقاله به معرفی بهترین تعمیرکار اردبیل می‌پردازیم. سپس این که یک تعمیرکار خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد را آورده و تاکیید می‌کنیم که بر حسب تجربه و تحقیق این مغازه به عنوان بهترین شناخته شده است.

آقای نوروزی

بهترین تعمیرکار لوازم خانگی در اردبیل، مغازه ای واقع در مرکز شهر است. این مغازه توسط آقای نوروزی مدیریت می‌شود. آقای نوروزی مهارت و تخصص لازم را در تعمیر انواع تجهیزات برقی و الکترونیکی دارد. فردی بسیار با شخصیت و حرفه ای در کار تعمیرات هست.

آدرس: اردبیل- میدان ورزش- پاساژ نگین- ورودی اول- طبقه همکف- واحد 122

شماره تماس: 09141528289- 09927847067

ساعت کاری: 10 صبح الی 1 ظهر- 4 عصر الی 9 شب

آقای نوروزی سرعت عمل بسیار بالایی در عیب یابی دارند. مطمئن باشید که قطعات تعویضی اصل به کار می برند. تعمیرات تخصصی لوازم خانگی آقای نوروزی همه روزه به روی مشتریان نگران از لوازم خانگی برقی خراب خود است.

 

بهترین تعمیرکار لوازم خانگی در اردبیل- اردبیل خرید

بهترین تعمیرکار لوازم خانگی در اردبیل- اردبیل خرید

اجناس قابل تعمیر در مغازه تعمیرکاری آقای نوروزی:

  • انواع لوازم خانگی برقی:

جارو برقی، مخلوط کن، آبمیوه گیری، ماشین های لباسشویی و ظرفشویی، گوشی تلفن سیمی و بی سیم و…

  • انواع اسباب بازی های کنترل دار:

آدم آهنی، هواپیمای کنترل دار، ماشین های برقی و شارژی، موتورهای شارژی و…

  • انواع لوازم برقی آرایشی:

سشوار، اتوی مو، دستگاه فرکننده و حالت دهنده، برس حرارتی و…

تعمیر لوازم خانه در اردبیل

تعمیر لوازم خانه در اردبیل

چرا آقای نوروزی بهترین تعمیرکار لوازم خانگی در اردبیل شناخته شده است؟

شاید ساده ترین جواب برای این سوال، داشتن اخلاق حرفه ای آقای نوروزی باشد. این که آقای نوروزی ملاحظه مشتری های خود را می‌کند، بسیار ارزشمند است. علاوه بر این آقای نوروزی مهارت لازم و کافی در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی مانند وسایل برقی گرمایشی و سرمایشی، اتو، مخلوط کن و… را دارند.

همچنین مغازه تعمیراتی آقای نوروزی پر از اسباب بازی های کنترل دار بچه های شلوغ و پر جنب و جوش است. کودکانی که با دست های خود اسباب بازی های مریض خود را به دست آقای نوروزی می‌سپارند تا آقای نوروزی مانند یک دکتر متخصص بر روی اسباب بازی های از کار افتاده عمل جراحی کرده و حالشان را خوب کند.

اگر یک بار آقای نوروزی را ببینید مطمئنا مشتری همیشگی و همچنین شیفته مرام و معرفت این شخص خواهید شد. این شخص سرشار از انرژی مثبت و مهربانی است.

تعمیرات اسباب بازی و لوازم خانگی برقی- اردبیل خرید

تعمیرات اسباب بازی و لوازم خانگی برقی- اردبیل خرید

ویژگی های یک تعمیرکار لوازم خانگی خوب

سلایق و نظرها شاید در این زمینه خیلی فرق داشته باشد. اما به نظر من قبل از هر ویژگی بارزی، یک تعمیرکار خوب باید با شخصیت بوده و وجدان کاری داشته باشد. قبل از هر شغل و منزلتی که داشته باشیم باید انسان باشیم. انسان بودن لزوما به معنای آدم بودن نیست.

سایر ویژگی های یک تعمیرکار خوب عبارت است از:

  • مهارت و تخصص:

منطقی است که انتظار داشته باشیم یک تعمیرکار خوب باید تخصصی در زمینه برق و الکترونیک داشته باشد. مدرک دانشگاهی داشتن جایی به درد می‌خورد که در کنارش حتما علم آن را نیز به صورت عملی داشته باشیم. پس بالطبع مهندس برق و الکترونیک بودن نشانه علم تعمیرات تجهیزات برقی و الکترونیکی داشتن نیست. قدیم ها خیلی از افراد تحصیلات عالیه نداشتند. اما فوق العاده فنی بوده و مهارت برای تعمیرات لوازم خانگی از جمله تلویزیون، رادیو، یخچال و… را داشتند. هنوز هم افرادی این‌چنینی در جامعه وجود دارند. وجودشان مانا باشد.

  • سرعت کار بالا:

اساسا تجهیزات و لوازم خانگی برقی جزء جدا نشدنی زندگی ما هستند. بنابراین اگر خراب شده باشند و نیاز به تعمیر داشته باشند، انتظار داریم هر چه زودتر حالِ لوازم خانگی‌مان خوب شده و به خانه اش برگردد. از این رو یک تعمیرکار خوب باید سرعت کار بالایی داشته باشد تا کار مردم را سریع تر راه بیندازد.

  • قطعات یدکی اورجینال:

یک تعمیرکار خوب بایستی تا جای ممکن قطعات لوازم و تجهیزات خانگی و یا اسباب بازی ها را تعمیر کند. اما دور از ذهن نیست که بعضی وقت ها نیاز به تعویض یک قطعه در لوازم ها است. در این زمان تعمیرکار خوب باید از قطعه یدکی اورجینال و اصل استفاده کند تا دستگاه برقی مجددا خراب نشود.

  • همه فن حریف:

یک تعمیرکار خوب عمدتا باید بتواند همه دستگاه های برقی خانگی از جمله دستگاه آبمیوه گیری، پلوپز، زودپز، تلویزیون، کنترل تی وی و… را تعمیر کند. به عبارتی دیگر باید همه فن حریف باشد.

  • منظم و آن تایم:

از ویژگی های مهم یک تعمیرکار خوب غیر از مهارت داشتن، منظم بودن و آن تایم بودن تعمیرکار است. این که بد قولی نکند و در زمان گفته شده، لوازم و دستگاه مربوطه را تحویل صاحب خود دهد.

تعمیرکار لوازم خانگی- اردبیل خرید

تعمیرکار لوازم خانگی- اردبیل خرید

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم برای راحتی کار شما عزیزان برترین و بهترین تعمیرکار لوازم خانگی در اردبیل را معرفی کنیم. اگر لوازم برقی و یا اسباب بازی های کنترل دار خراب و از کار افتاده دارید، بهتر است بهترین تعمیرکار اردبیل یعنی آقای نوروزی را انتخاب کرده و وسیله های الکترونیکی خود را به ایشان تحویل دهید و در اسرع وقت درست شده‌ی دستگاه های خود را تحویل بگیرید.

اگر اهل اردبیل هستید و تعمیرکار لوازم خانگی خوبی را می‌شناسید که هم منصف باشد و هم قهار در کارش، حتما در قسمت نظرسنجی اعلام کنید تا به بهترین تعمیرکار لوازم خانگی در اردبیل اضافه گردند.

56 دیدگاه در “تعمیر لوازم خانه در اردبیل + معرفی بهترین تعمیرکار لوازم خانگی اردبیل

  1. فرهاد گفت:

    تعمیرکار لوازم خانگی در اردبیل خیلی کمه! اینی که معرفی کردید هم تازست معلوم نیست کارشون خوب باشه یا نه. کسی تجربه کار باهاشون رو داشته ؟

    1. سلام فرهاد عزیز
      بله خوشبختانه در تیم خودمون چند نفری لوازم خانه و اسباب بازی هایی رو به ایشون سپردند و خیلی راضی بودند. از این بابت من خودم به شخصه آقای نوروزی رو تضمین میکنم. از باقی مخاطبانمون هم تقاضا دارم که نظرشون رو در همین جا برای ما بذارند تا بتونیم به همشهریانمون کمک کنیم. همچنین کسب و کارهای خوب شهرمون رو با این روش حمایت کنیم.

  2. صبا گفت:

    من جارو شارژیم رو بهشون دادم برای تعمیر. خارجی بود و خیلی هم گرون شده الان! اول خیلی خوب بررسی کردند و گفتند مشکل از کجاشه بعدش براورد قیمت کردند و باهام هماهنگ کردند هزینه اش رو بعد تعمیر کردند. واقعا شانش آوردم. به نظرم ایشون چه از نظر شخصیت و چه از نظر حرفه جزو بهترین تعمیرکار های لوازم خانگی در اردبیل هستند

    1. کیوان تجلی گفت:

      باعث خوشجالی هست که تجربه خوبی داشتید و باعث رضایت شده.

  3. سویل علیزادهevil گفت:

    برا اسباب بازی های کنترل دار ایا تعمیر دارید

    1. کیوان تجلی گفت:

      با خودشون تماس بگیرید ولی احتمالا انجام میدن

  4. سویل علیزادهevil گفت:

    صبح ها چند مغازه تون باز میکنین

    1. کیوان تجلی گفت:

      معمولا دیگه از ساعت 9 باید باشن

  5. اردبیلی گفت:

    اردبیل پر از تعمیرکار لوازم خونست چرا فقط این یکی رو معرفی کردید ؟

    1. کیوان تجلی گفت:

      این مقابه محل به اشتراک گذاشتن تجربه ها هست،شما هم معرفی کنید تا به اشتراک گداشته بشه

    1. عباس عزیز
      ممنونم که نظرت رو درباره این تعمیرگاه لوازم منزل در اردبیل مطرح کردی. نظر شما مهر تاییدی بر معرفی درست تیم ما در زمینه بهترین تعمیرکار لوازم خانه در اردبیل هست. 🙂

  6. کیانوش گفت:

    اخلاق و شخصیت از سر و روی این آدم میباره

    1. کیانوش عزیز
      ممنونیم که نظر خودت رو درباره این تعمیر کننده لوازم خانه در اردبیل مطرح کردی. به حق که آقای نوروزی یکی از افراد مورد اعتماد و کار درستی هستند که ما میشناسیمشون

  7. سیروس گفت:

    از بهترین تعمیرکارهای جاروبرقی توی اردبیل هستند. من همه رو امتخان کردم باور کنید

    1. خوشحالم که اعباز این تعمیرکار خوب لوازم خانگی در اردبیل رو تایید کردید. امیدوارم تمامی مشتریانشون ازشون رضایت داشته باشند.

  8. یاسر گفت:

    تعمیر لوازم خانه در اردبیل فقط آقا شهروز

    1. کیوان تجلی گفت:

      یکم از تجربیاتتون بیشتر بگید تا افراد ماهر بیشتر شناخته بشن

  9. بازتاب: urgent essay help
    1. مژگان علیپور گفت:

      سلام، بستگی داره چه چیزی رو بخواین تعمیر کنین، اینجا بستر اشتراک گذاری نظرات شماست و بیشتر دوست داریم که تجربیات خوانندگان در اینجا اشتراک گذاری بشه تا اینکه بخوایم تبلیغ کنیم

  10. علی دادگر گفت:

    سلام
    برا افرادی که تازه شروع به کار کردنند هم امکان معرفی در سایت هست؟

  11. حسن گوهری گفت:

    سلام
    در خصوص خوش قولی و تعهد کاری هم توضیج بفرمایید.

  12. ناصر کیا گفت:

    سلام
    امکانش هست از شهر های دیگر هم به عنوان معرفی به بازدیدکنندگان جهت شناخت افراد ماهر در شهرهای دیگر اینجا گفته بشه؟

  13. محمدرضا شریفی گفت:

    سلام
    لطفا تعداد معرفی ها و افراد ماهر را بیشتر کنید.

  14. امجد نقدی گفت:

    سلام
    لطفا از افراد مختلف هم برای معرفی استفاده کنید و فقط به یک شخص نپردازید.

    1. کیوان تجلی گفت:

      وقت بخیر در صورتی که افراد بیشری میشناسید خوشحال میشیم معرفی کنید.

  15. لعیا زنگنه گفت:

    سلام
    در صورتی که از تعمیر رضایت نداشتیم امکان تعمیر مجدد بدون هزینه هستش؟

    1. کیوان تجلی گفت:

      سلام چنین مواردی باید قبل از انجام کار با تعمبرکار هماهنگ کنید.

  16. سجاد مولوی گفت:

    سلام برای کارآموزی دوره هنرستان کارآموز پذیرش دارند؟

    1. کیوان تجلی گفت:

      سلام
      در مورد کارآموزی لطفا حضوری تشریف ببرید یا تماس بگیرید.

  17. سبحان نظری گفت:

    سلام
    اگر امکان داره تعداد بیشتری معرفی کنید.

    1. کیوان تجلی گفت:

      سلام
      خوشحال میشیم که اگر فرد یا افراد ماهری میشناسید معرفی کنید.

  18. علیرضا رضایی گفت:

    سلام
    دانشجو هستم برای کار پار وقت یا کارآموزی امکانش هست؟

    1. کیوان تجلی گفت:

      سلام
      در این مورد با خود مجموعه تعمیرگاه تماس بگیرید.

  19. فاطمه سپهری گفت:

    تعداد تعمیرکارهای ماهر خیلی کم است و نمی توان به هر شخصی اعتماد کرد.

    1. کیوان تجلی گفت:

      سلام
      بله و اگر شما تجربه ای در خصوص افراد ماهر دارید حتما به اشتراک بگذارید

  20. علی زند گفت:

    سلام
    لطفا افراد بیشتری معرفی کنید.

    1. کیوان تجلی گفت:

      بله حتما
      اگر شما هم افراد ماهر میشناسید خوشجال میشیم اینجا به اشتراک بگذارید

  21. ارسلان ثابت گفت:

    یکی از تعمیرکارهای خوب هستند.

  22. یاسر حجازی گفت:

    درود
    امکانش هست در مورد تعمیرکار و استاد کارهای شهرهای دیگر هم مطلب بذارید

    1. کیوان تجلی گفت:

      وقت بخیر بله در خصوص معرفی مشکلی نیست ولی تمامی مسئولیت به پای خود فرد است

  23. نامی بافکر گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    برای انجام دوره کار آموزی امکان هستش معرفی بشیم؟

    1. کیوان تجلی گفت:

      وقت بخیر
      در این مورد میتوید با خودشون تماس بگیرید

  24. محمدعلی بهرنگی گفت:

    سلام و با آرزوی موفقیت
    امیدوارم تعداد افراد موفق و ماهر هر بیشتر به چشم بیایند.

    1. کیوان تجلی گفت:

      وقت بخیر
      سپاس گازر از نظرتون
      اگر شما شخصی میشناسید که در کارهای فنی مهارت دارد معرفی کنید و ما هم خوشحال میشویم که بقیه از وجود چنین افراد ماهری استفاده کنند.

  25. منصوره حیدری گفت:

    سلام یه جاروبرقی آلمانی دارم هرجا بردم گفتن دست نمیزنمیم هر اتفاقی بیوفته گردن مشتری هستش اینجا هم به همین صورت هستش؟

    1. کیوان تجلی گفت:

      وقت بخیر
      شرایط تعمیرکاران با هم فرق دارند شما میتونید تماس بگیرید یا مراجعه کنید و سوالتون بپرسید.

  26. اسدالله شیخی گفت:

    سلام و خسته نباشید بنده خیلی وقت هستش دنبال یک استاد کار ماهر و خبره میگردم ولی پیدا نمیشه امیدوارم ایشان واقعا در کارشان مهارت لازم را داشته باشند.

    1. کیوان تجلی گفت:

      وقت بخیر و عرض ادب
      شما میتونید از مراجعه کنندگانی که به ایشان مراجعه کردن راهنمایی بیشتری بگیرید.

  27. سینا عظیم زاده گفت:

    با سلام . خسته نباشید خدمت شما ممنون از پستی که گذاشتین و راهنمایی کردن

    1. کیوان تجلی گفت:

      وقت بخیر
      سپاس گزار از نظر خوبتون امیدواریم در آینده بیشتر کمک کنیم.

  28. حمید رسایی منش گفت:

    سلام برای کار آموزی میشه رفت دوره دید؟

    1. کیوان تجلی گفت:

      وقت بخیر
      برای این موضوع با خودشون هماهنگ کنین

  29. مازیار فرشیدنیا گفت:

    با سلام خدمت شما و تیم پشتیبانی
    ممنون از اینک افراد ماهر را معرفی میکنید.

    1. کیوان تجلی گفت:

      وقت بخیر
      رضایت شما باعث خوشحالی ما میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *