اردبیل

دستگیره در هوشمند در اردبیل

دستگیره در هوشمند-اردبیل خرید

از بهترین مجموعه های ارائه دهنده دستگیره در هوشمند در اردبیل ، شرکت رایا است. دستگیره در هوشمند از جمله مواردی است که امنیت هرچه بیشتر منزل و محل کار شما را تامین خواهد کرد. رفاه و آسایش بینظیری با استفاده از این دستگیره ها را تجربه خواهید نمود.

رایا یک تیم حرفه ای است که از سال 1398 در زمینه هوشمند سازی منازل و محل کار اردبیلیان عزیز می‌پردازد. بسیاری از ویلاهای موجود در حیران زیر نظر این تیم هومند سازی شده اند.

  • آدرس: اردبیل، شهرک کارشناسان، میدان فرهنگ، خیابان فرهنگ، ساختمان یلدا، طبقه 2، واحد 4
  • شماره تماس: 09147021664
دستگیره هوشمند-اردبیل خرید

دستگیره هوشمند

انواع دستگیره در هوشمند در مجموعه رایا:

قفل دیجیتال Leo Max

قفل دیجیتال یوکا مدل Leo Max، انتخابی مناسب برای همه علاقه‌مندان به گجت‌های پیشرفته هوشمند امنیتی محسوب می‌شود. این قفل کم‌نظیر با تکنولوژی پیشرفته ضدهک و ضدشوک، قهرمان امنیتی محصولات یوکا است.

این قفل با الگوریتم پیشرفته ضدسرقت، به یکی از برترین و به روزترین سیستم‌های امنیت هوشمند جهان مجهز است و از این بابت، خیال کاربران را بابت امنیت اماکن خصوصی و حفاظت شده آن‌ها راحت می‌کند.

قفل دیجیتال لئو مکس یوکا در مقایسه با مدل لئو پرو، طیف وسیعی از دسترسی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از روش‌های دسترسی ساده مانند رمز عبور و کارت RFID تا گزینه‌های پیشرفته‌تری مانند رمز خیالی، حسگر اثرانگشت، اسکن کف دست و…

با نصب قفل دیجیتال Leo Max یوکا این امکان را خواهید داشت که تمام تنظیمات و مدیریت ورود وخروج را در گوشی هوشمند خود در اختیار داشته باشید و عملکرد این گجت هوشمند را به‌سادگی یک کلیک، به‌دست بگیرید.

اماکن اداری، تجاری، منازل مسکونی شخصی، اماکن اقامتی تفریحی و گردشگری مانند هتل‌ها و اقامتگاه‌های بومی از مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانند کاندیدای نصب این قفل دیجیتال باشند.

نکته جالبی که شاید دغدغه بسیاری از کاربران هم باشد امکان نصب آسان و حمل‌ونقل آسان این گجت الکترونیک است. درواقع اگر مستاجر هستید و مجبورید که هرچندوقت یک‌بار منزل مسکونی خود را تعویض کنید، محدودیتی در استفاده از این قفل نخواهید داشت.

شما می‌توانید به‌سادگی قفل را تعویض و روی درب منزل جدیدتان نصب کنید. این قفل از طیف وسیعی از انواع درب پشتیبانی می‌کند و تقریبا روی همه مدل درب‌ها قابل نصب است. اما می‌توانید برای اطمینان بیشتر از تناسب درب منزل خود با قفل دیجیتال یوکا مدل لئو مکس با کارشناسان ما در نوآواران هوشمند تماس بگیرید و با آن‌ها مشورت کنید.

قفل دیجیتال Leo Classic

قفل دیجیتال Leo Classic یکی دیگر از قفل‌های دیجیتال برند معتبر و نام‌آور یوکا است که با ظاهری کلاسیک و جذاب خود شکلی مدرن و زیبا به اماکن تجاری یا مسکونی شما خواهد بخشید.

این قفل از خانواده لئو، محصولی جذاب و چشمگیر از برند معتبر یوکا محسوب می‌شود. از دیگر محصولات این خانواده می‌توان به دو مدل Leo Max و Leo Pro اشاره کرد.

این قفل قابلیت‌های مختلفی را برای افزایش حداکثری امنیت به کاربران ارائه می‌دهد. از الگوریتم‌های پیشرفته ضدهک تا سیستم ضدشوک که برای مقابله با تهاجم فیزیکی کاربرد زیادی خواهد داشت.

اگر درکنار حفظ امنیت منزل یا محیط اداری خود به ظاهر زیبا هم اهمیت می‌دهید، قفل دیجیتال یوکا مدل لئو کلاسیک گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود.

قابلیت دسترسی با الگو (پترن)، قابلیت تعریف تا ۵ رمز مختلف به‌صورت همزمان، قابلیت شناسایی تا ۱۰۰ اثرانگشت و دسترسی با کارت RFID از گزینه‌های مطلوب دسترسی هستند که قفل دیجیتال یوکا مدل لئو کلاسیک به شما ارائه می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های این قفل می‌توان به مدیریت با گوشی همراه و باز شدن از راه دور به‌وسیله اپلیکیشن مدیریت در گوشی هوشمند اشاره کرد.

سیستم رمز دومرحله‌ای که دستگیره دیجیتال یوکا مدل Leo Classic به کاربران ارائه می‌دهد، خیال شما را از بابت امنیت حداکثری در شرایط دوری از منزل یا محیط کار به‌مدت طولانی راحت خواهد کرد.

این قفل همچنین با تجهیز به سیستم رمز تصادفی به شما این امکان را خواهد بخشید که دغدغه خاصی بابت حفظ کردن رمز ثابت نداشته باشید و درعین‌حال امنیت خود را هم افزایش دهید.

قفل یوکا مدل لئو کلاسیک در منازل مسکونی، اداری، محیط‌های درمانی، اقامتگاه‌های تفریحی و هتل‌ها قابل استفاده است. نصب و جداسازی آسان، این گجت الکترونیک را به گزینه‌ای ایده‌آل برای مستاجران تبدیل می‌کند.

شما می‌توانید در هر زمان که خواستید این قفل را نصب یا از درب جدا کنید. علاوه‌براین، این قفل‌ها به‌سادگی روی همه انواع درب نصب می‌شوند. شما می‌توانید برای مشاوره با کارشناسان ما درباره انتخاب قفل و نصب آن، با کارشناسان ما در نوآوران هوشمند تماس بگیرید.

قفل دیجیتال Lyra

قفل دیجیتال Lyra یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات برند یوکا است. این قفل ساده و شیک، با طراحی کلاسیک و چشم‌نواز ظاهری زیبا به محیط اطراف خود می‌بخشد.

دسترسی با کارت RFID تا ۵۰ کارت، قفل لیرا را به یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای استفاده در محیط اداری و تجاری تبدیل کرده است.

البته کاربران خانگی هم می‌توانند این قفل کاربردی را برای استفاده در منازل مسکونی خود بخرند و از امنیت حداکثری که این قفل کاربردی هوشمند در اختیارشان قرار می‌دهد، لذت ببرند.

قابلیت باز شدن با گوشی همراه، تجهیز به سیستم رمز یک‌بار مصرف و دسترسی با استفاده از ۵ رمز مختلف به‌صورت همزمان، از دیگر امکاناتی است که این قفل در اختیار شما قرار می‌دهد. دیگر قفل‌های هم‌رده قفل لیرا، قفل دیجیتال یوکا مدل Leo Max و Maia هستند.

جدا از ویژگی‌های ذکر شده که از خاص‌ترین امکانات قفل یوکا مدل Lyra محسوب می‌شوند، می‌توان به امکاناتی اشاره کرد که در همه قفل‌های یوکا مشترک است. تجهیز به سیستم قفل کودک، الگوریتم پیشرفته ضدهک و ضد شوک که این دستگیره‌های دیجیتال را به سدی غیرقابل نفوذ تبدیل می‌کنند، از دیگر امکانات قابل‌توجهی هستند که محصولات یوکا در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

قابل استفاده در:

  • اماکن تجاری، اداری، صنعتی
  • محیط‌های حفاظت شده آزمایشگاهی، درمانی
  • اتاق‌های کنترل کیفیت و مکان‌هایی که باید دسترسی به آن‌ها محدود و قابل مدیریت باشد.
  • اماکن اقامتی تفریحی، گردشگری و هتل‌ها
  • محیط‌‌های مسکونی

قفل دیجیتال Leo Pro

اگر به‌دنبال قفلی با ظاهر زیبا و قابلیت‌های متنوع و پیشرفته هستید، پیشنهاد ما به شما قفل دیجیتال Leo Pro است. این قفل زیبا و پیشرفته، محصولی دیگر از برند قدیمی و باسابقه یوکا است و با امکاناتی نظیر امکان دسترسی از طریق حسگر اثرانگشت، رمز عبور، رمز عبور تصادفی، تلفن همراه یا ترکیبی از رمز می‌تواند درعین جلوه مدرن و زیبایی که به درب‌ها می‌بخشد، خیال شما را بابت امنیت اماکن مورد حفاظتتان راحت خواهد کرد.
قفل دیجیتال یوکا مدل لئو پرو، قفلی دیگر از خانواده لئو محسوب می‌شود که به‌لحاظ ظاهری و ویژگی‌های امنیتی با دو مدل دیگر همین خانواده، یعنی لئو کلاسیک و لئو مکس متفاوت است. البته به‌لحاظ ویژگی‌های کلی و نکات قوت با سایر مدل‌ها تفاوت خاصی ندارد و تنها تفاوت‌های جزئی در کارکرد و امکانات، این مدل را از سایرین متفاوت کرده است.
قابلیت باز شدن از طریق کد، کارت، رمز تصادفی، پترن، گوشی تلفن همراه و سنسور اثر انگشت، از موارد دسترسی این قفل محسوب می‌شوند. ضمن اینکه تمامی مدل‌های قفل یوکا به سیستم ضدشوک و الگوریتم‌های پیشرفته ضدهک مجهز هستند.
این به آن معناست که سارقین هرگز نخواهند توانست با هک یا شوک الکتریکی قفل را از کار بیندازند و به مکان تحت حفاظت شما به‌صورت غیرمجاز وارد شوند.
قابلیت تنظیمات آسان، امکان فعال کردن رمز دومرحله‌ای، ارسال هشدار ورود غیرمجاز یا تلاش افراد غیرمجاز برای باز کردن درب از دیگر امکاناتی هستند که قفل یوکا مدل لئو پرو به کاربران خود ارائه می‌دهد.
طیف وسیع دسترسی کاربران به قفل، باعث شده است تا لئو پرو برای استفاده در همه اماکن تحت حفاظت شما گزینه‌ای ایده‌آل و مناسب باشد. اماکن اداری، تجاری، درمانی، مسکونی یا هتل‌ها و مراکز اقامتی از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانید با نصب قفل دیجیتال Leo Pro امنیت آنها را تضمین کنید.
شما همچنین می‌توانید برای اطلاع از شرایط خرید، گارانتی و خدمات پس‌ازفروش با کارشناسان ما در نوآوران هوشمند تماس بگیرید.

قفل دیجیتال Maia

طراحی زیبا، ظاهری مدرن و ساخت بادوام و باکیفیت، مجموعه عواملی هستند که قفل دیجیتال Maia را از سایر مدل‌ها متمایز کرده‌اند. اگر زیبایی قفل برایتان ملاک مهمی است، می‌توانید علاوه بر این مدل، از مدل‌های Leo Max و Juliet هم دیدن کنید.

این قفل دیجیتال زیبا امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قابلیت باز شدن درب با کارت، امکان تعریف ۵۰ کارت تگ برای باز کردن قفل، قابلیت شناسایی ۱۰۰ اثرانگشت، امکان تعریف ۵ رمز متفاوت به‌صورت همزمان، حسگر اثرانگشت، کشیدن پترن و درنهایت قابلیت باز شدن درب با گوشی تلفن همراه از دیگر امکاناتی است که قفل دیجیتال یوکا مدل مایا ارائه می‌کند.

این مدل از قفل دیجیتال مانند دیگر مدل‌ها امکان فعالسازی رمز دومرحله‌ای را برای افزایش حداکثری امنیت در خود جای داده است.

طراحی ظریف، مجهز به مغزی سه‌زبانه، قفل امنیتی داخلی، بدنه استیل ضدزنگ و مقاومت دربرابر شرایط بد آب‌وهوایی از ویزگی‌هایی است که می‌تواند خیال شما را از بابت دوام و ماندگاری این مدل از قفل دیجیتال راحت سازد.

اگر خیال دارید سطح اماکن اداری، تجاری یا مسکونی خود را به‌روز کنید و یا حتی اگر می‌خواهید که شانس فروش خانه با قیمت بیشتر را افزایش دهید، تجهیز درب منزلتان با قفل دیجیتال یوکا مدل Maia گزینه‌ای هوشمندانه محسوب می‌شود.

نصب و باز کردن این قفل بسیار آسان است و بنابراین اگر مستاجر هستید هم می‌توانید به‌سادگی یکی از این قفل‌ها را تهیه کنید و آن را با خود به خانه جدید انتقال دهید.

خوب است بانید که درب‌هایی با قطر بین ۳۱ تا ۱۰۰ میلی‌متر از این قفل پشتیبانی می‌کنند و این قفل روی هر نوع درب با هر جنس قابل نصب و تجهیز است. اما شما می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از شرایط نصب با کارشناسان ما در نوآوران هوشمند تماس بگیرید.

قفل اثر انگشتی Glass Pro

قفل اثر انگشتی Glass Pro یکی از انواع قفل دیجیتال است که بیش از هرچیزی برای نصب در اماکن تجاری و اداری با درب‌های شیشه‌ای کاربرد دارد.

این قفل جمع‌وجور با جنس عالی و مقاوم باعث شده است تا بسیاری از صاحبان کسب‌وکار و مدیران ادارات ترجیح بدهند که برای تامین امنیت دفاتر خود از این مدل قفل دیجیتال استفاده کنند.

قفل اثر انگشتی Glass Pro به چفت کلیدخور با ظرفیت حرارتی سه‌زبانه مجهز است که این قابلیت قفل مذکور را به گزینه‌ای ایده‌آل برای تامین امنیت حداکثری تبدیل می‌کند.

قابلیت دسترسی با رمز عبور، تلفن همراه، کد، کشیدن پترن و اثر انگشت از امکاناتی هستند که قفل دیجیتال گلس پرو دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

اگر دوست دارید امنیت محیط کارتان را با تجهیزات امنیتی هوشمند بهبود دهید و مدیریت رفت‌وآمد را به مسئله‌ای ساده و با کمترین درصد خطا تبدیل کنید، این قفل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

قفل Glass Pro به شما امکان کنترل رفت‌وآمد کارمندان و تنظیم سطح دسترسی افراد به اماکن خاص را خواهد بخشید. این قفل به شما کم می‌کند تا بدون هیچ تجهیزات اضافه‌ای، ساعت ورود و خروج کارمندان و ورود هر شخص به مناطق مختلف را کنترل کنید.

تنظیمات این قفل بسیار آسان است و همه اقدامات مدیریتی از طریق گوشی همراه هوشمند قابل اجرا خواهد بود. مجموعه این عوامل باعث شه است تا قفل گلس پرو، گزینه‌ای ایده‌آل برای هوشمندسازی محیط کسب‌وکار با مراکز تجاری، بیمارستان‌ها یا بانک‌ها تبدیل شود.

اگر کاربر خانگی هستید و قصد دارید قفل دیجیتال تهیه کنید، می‌توانید مدل‌های دیگر قفل دیجیتال مانند Leo Classic، Maia، Luna یا لئو مکس دیدن کنید.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، با کارشناسان فنی ما در نوآوران هوشمند تماس بگیرید.

سیلندر قفل هوشمند

یکی از پرفروش‌ترین سیلندرهای قفل هوشمند که قفل درب را در کمتر از 5 دقیقه به قفل هوشمند تبدیل می‌کند و پس از نصب، اثر انگشتتان به کلید شما تبدیل خواهد شد!

احساس امنیت و آرامش

به‌محض ورود افراد، پیغام مخصوصی از سیلندر قفل هوشمند به گوشی هوشمند شما ارسال خواهد شد.

حذف دغدغه گم شدن کلید

با نصب سیلندر قفل هوشمند

راه‌های دسترسی:

اثر انگشت
رمز عبور
کارت یا تگ
تلفن همراه هوشمند
ساعت هوشمند

زیبایی بی‌انتها

طراحی مینیمال و مدرن

تلفیقی بی‌نظیر از تکنولوژی و هنر

بدون هزینه نصب

امکان نصب در کمتر از ٣ دقیقه
توسط کاربران

بدون نیاز به ابزار خاص و تنها به‌وسیله پیچ گوشتی

قابل نصب روی انواع درب

شما با این مزیت، امکان آن را خواهید داشت که سیلندر قفل هوشمند را به‌سادگی با خودتان جابه‌جا کنید. گزینه‌ای ایده‌آل برای مستاجران.

قابل نصب روی همه درب‌ها با انواع قفل. پشتیبانی از انواع درب با قطرهای مختلف. از ۶ تا ١١ سانتی‌متر

دستگیره دیجیتال؛ امنیت در سایه تکنولوژی

ابـزارهــای تامــین امــنـیت خـانگـی و اداری به تکـنـــولــوژی در حـــــال تـوســعه روز افـزون هستند. این ابـزارهــا کمـک مـی‌کنند تـا خیــــال کاربران از بابت امنیت ساختمانشان راحت باشد. فرقی ندارد مکان موردنظرتان اداری ست یا تجاری؛ در هرصورت برای تامین امنیت و کنترل بهتر تردد، به دستگیره دیجیتال احتیاج پیدا خواهید کرد.

دستگیـره دیجیتـال یکی از بهترین و به‌روزتــریـن ابزارهـای امنیتـی در دنیای دیجیتال محسوب می‌شوند که به کاربران کمک می‌کنند علاوه‌ بر آســودگی از بابت امــنیت، با روش‌‌هــای مختلـفـی به قفــل دسترسی داشته باشند.این دستگیره‌ها نقش مهمی را در حذف کلـید از رفـت‌وآمدهــا بازی مـی‌کنند و با استفــاده از آن‌ها کلـید در سرانگشتان شماست.

منبع: https://yuccahq.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *