اردبیل

خرید سررسید ۱۴۰۲ اردبیل

خرید-سررسید-چرمی-اردبیل خرید

اگر به دنبال خرید سررسید ۱۴۰۲ در شهر اردبیل هستید پیشنهاد ما به شما “فروشگاه مدرن” است. چاپ مدرن با سابقه بیش از 5 سال در زمینه انواع تقویم و سررسید شما را برای داشتن سررسیدی ارزشمند، متناسب با سلیقه‌تان یاری می‌کند. همچنین شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال می‌توانند جهت چاپ سررسید و تقویم‌های رومیزی تبلیغاتی خود با این مجموعه در ارتباط باشند. در ادامه تصاویر تعدادی از تقویم‌های این مجموعه را برای شما قرار داده‌ایم.

مزیت رقابتی تقویم‌های فروشگاه مدرن، کیفیت بالا به همراه قیمت بسیار مناسب است که آن را برای ارسال به دیگر شهرها نیز بسیار مناسب کرده است. در صورتی که در شهرستان‌های اردبیل و شهر‌های دیگر ایران هستید، می‌توانید با شماره‌های زیر برای خرید سررسید دلخواه خود اقدام نمایید.

  • شماره تماس: 09308190442 (آقای کسرائی)
  • شماره تماس: 09333940879 (آقای امامی)
  • آدرس برای خرید حضوری: اردبیل، میدان ورزش، روبروی موزه شهرداری، پاساژ نگین، نبش ورودی اصلی پاساژ، چاپ مدرن
  • پیج اینستاگرام برای مشاهده تصاویر بیشتر تقویم ها: chapmodern1

نمونه تقویم های چاپ مدرن:

خرید سررسید 1402-اردبیل خرید

خرید سررسید 1402

 

قیمت سررسید ۱۴۰2-اردبیل خرید

قیمت سررسید ۱۴۰2

 

تقویم رومیزی 1402-اردبیل خرید

تقویم رومیزی 1402

 

خرید تقویم رومیزی-اردبیل خرید

خرید تقویم رومیزی

 

تقویم رومیز مناسب-اردبیل خرید

تقویم رومیز مناسب

 

تقویم شرکت طرح سنتی فرش-اردبیل خرید

تقویم شرکت طرح سنتی فرش-

 

سر رسید رومیزی زیبا-اردبیل خرید

سر رسید رومیزی زیبا

 

قیمت مناسب برای تبلیغات-اردبیل خرید

قیمت مناسب برای تبلیغات

 

سر رسید ازاده-اردبیل خرید

سر رسید ازاده

 

خرید تقویم 1402-اردبیل خرید

خرید تقویم 1402

 

تقویم رومیزی اتوموبیل-اردبیل خرید

تقویم رومیزی اتوموبیل

 

داخل سررسید های با کیفیت چاپ مدرن-اردبیل خرید

داخل سررسید های با کیفیت چاپ مدرن

 

سررسید-در-اردبیل-اردبیل خرید

سررسید-در-اردبیل

 

تقویم-1402-اردبیل خرید

تقویم-1402

 

خرید-سررسید-چرمی-اردبیل خرید

خرید-سررسید-چرمی

 

سررسید-۱۴۰۲-اردبیل خرید

سررسید-۱۴۰۲

 

خرید سررسید-۱۴۰۲ -اردبیل خرید

خرید سررسید-۱۴۰۲

 

چاپ-سررسید-تبلیغاتی-اردبیل خرید

چاپ-سررسید-تبلیغاتی

یک سررسید خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اندازه مناسب

اندازه مناسب در سررسید بسیار مهم است. یک سررسید و یا سالنامه خوب، باید ابعادی مناسب داشته باشد. خصوصا اگر فردی هستید که مدام به سررسید خود نیاز خواهید داشت و باید آن را حمل کنید، ویژگی قابل حمل بودن آن بسیار مهم است تا در کیف جا شود.

در هنگام تهیه سالنامه میبایست به کاربری آن دقت کنید. از سررسید خود چه استفاده ای خواهید کرد؟ صرفا برای دیدن تاریخ استفاده میشود؟ کارهای روزانه خود را بر روی آن خواهید نوشت؟ آموزش‌هایی که می‌بینید را در آن نت‌برداری می‌کنید؟ سایز سررسید را متناسب با موارد مصرفی خود انتخاب کنید.

کیفیت جلد سررسید

یک سررسید یک سال تمام مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین حتما به کیفیت و جنس جلد آن توجه کنید. سررسید خوب در عین شیک بودن، جلدی با دوام دارد. از مهمترین مواردی که در ماندگاری سررسید اهمیت دارد، جلد سررسید است. سررسیدهایی که ماندگاری بالایی دارند، دارای جلدهای با کیفیت‌تری نیز هستند.

اگر هزینه کافی برای جلد سررسیدها نشود، این سررسید تا یکسال دوام نخواهد آورد. باید در چاپ سررسیدهای مدیریتی، نفیس و اختصاصی این موارد را در نظر بگیرید تا سررسیدی که تهیه می‌کنید دارای کیفیت مناسب باشد.

جنس کاغذ سررسید

از جمله مواردی که برای یک سررسید و با کیفیت جلوه دادن آن بسیار مهم است، جنس کاغذ است. عمده‌ی صفحات سررسید از جنس تحریر، 70 یا 80 گرمی هستند. جنس کاغذ مصرفی در سررسید می‌تواند از نوع تحریر یا گلاسه باشد.

طرح سررسید

طرح روی جلد و نیز کاغذ‌های سررسید بسیار اهمیت دارند. علاوه بر کارایی و زیبایی در تبلیغات نیز می تواند بسیار مؤثر باشد. ضمن این‌که در زمینه طراحی جلد سالنامه می‌توان لوگوی برند را روی جلد آن برجسته چاپ کردد( هم به صورت ساده و هم به صورت طلاکوب و نقره کوب) تا هم شیک باشد و هم دارای نمایی جذاب گردد.

به منظور طراحی و یا چاپ اختصاصی سررسید و سالنامه دلخواه خود کافی است، با کارشناسان چاپ مدرن تماس بگیرید. چاپ مدرن مجموعه ای مجرب با سابقه چند ساله شما را برای داشتن سررسید تبلیغاتی دلخواهتان یاری خواهد کرد.

صفحه بندی مناسب

از ویژگی‌های بسیار مهم در انتخاب هر نوع سررسید و تقویمی، صفحه‌بندی آن است. اگر صفحه‌بندی مناسب باشد، تأثیر زیادی در کاربرد آن خواهد داشت. منظور از صفحه بندی، تقسیماتی به صورت هفتگی، دو صفحه‌ای و یا تک‌صفحه‌ای و موارد این چنینی است. یک سررسید مناسب، دارای صفحات جادار با خطوط افقی خواهد بود.

صحافی مناسب

صحافی انواع سررسید به صورت زیر است:

  • فنری
  • ته دوخت
  • ته چسب

با دوام بودن از مهم ترین ویژگی صحافی مناسب در هر سررسیدی است. در بین انواع صحافی ها، صحافی فنری (به دلیل این‌که می‌توان برگه‌ای از آن را به راحتی جدا کرد) طرفداران زیادی دارد. باید به این نکته توجه کرد که یک سررسید مناسب در راستای اهداف سازمانی آن کار می‌کند و تبلیغات ارائه می‌دهد.

محتوای داخل سررسید

در یک سررسید مناسب، کلیه موارد کاربردی و اطلاعات روز به صورتی درست و دقیق ثبت می‌گردد. همچنین خوانایی نوشته های موجود در هر سررسید از موارد بسیار مهمی است که میبایست مورد توجه قرار گیرد.
همچنین رنگ‌بندی صفحات نیز نباید به خوانایی آن آسیب وارد کند.

کلام پایانی و مهم

شما می‌توانید با چاپ سررسید اختصاصی هم برند خود را معرفی نمائید و هم یکسال در تمام لحظات زندگی در کنار مشتریان خود باشید. تهیه سررسید اختصاصی با نام برند شما از بهترین تبلیغاتی است که می‌توانید برای مجموعه خود داشته باشید.
چاپ مدرن با حذف واسطه‌ها و به صورتی مستقیم، شما را برای داشتن تقویمی ارزشمند با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *