اردبیل

تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک در اردبیل

تعمیرات تلفن پاناسونیک-اردبیل خرید

جناب اقای کمال بشاش کاظمی با 37 سال سابقه تدریس و کار تخصصی مخابرات ارائه دهنده انواع خدمات نصب، سرویس و بازسازی دستگاه های سانترال پاناسونیک در اردبیل هستند.

همچنین این مجموعه، فروش انواع تلفن های سانترال پاناسونیک را به عنوان نمایندگی رسمی شرکت پاناسونیک بر عهده دارند.

راه های ارتباط با نمایندگی رسمی الکترونیک تلفن سانترال در اردبیل:

  • آدرس: اردبیل، میدان ورزش، روبروی شهرداری، پاساژ نگین، طبقه همکف، واحد 128
  • تلفن تماس: 09143511360
تعمیرات تلفن سانترال پاناسونیک در اردبیل-اردبیل خرید

تعمیرات تلفن سانترال پاناسونیک در اردبیل

تعمیرات تلفن سانترال پاناسونیک در اردبیل

در صورتی که سیستم تلفن سانترال منزل یا محل کارتان با مشکل مواجه شده یا نیاز به بررسی و ترمیم تخصصی دارد، در ادامه نحوه تعمیر تلفن های سانترال پاناسونیک را برای شما شرح داده ایم. در صورتی که این مقاله برای شما کارایی نداشت پیشنهاد میکنم دستگاه سانترال خود را با کمک یک متخصص تعمیر نمایید. آقای بشاش کاظمی از بهترین های تعمیرات تلفن در اردبیل هیتند.

پیش از هر چیز بهتر است بدانید تعمیرات تلفن های سانترال، حوزه گسترده‌ای دارد. از بررسی کامل دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف آن گرفته تا رفع کامل ایرادات عملکردی آن را میتوان در نظر گرفت.

بسته به مدل تلفن، تعداد خطوط، تنظیمات، ظرفیت و بسیاری موارد دیگر، روند عیب یابی و تعمیر سانترال Panasonic متفاوت است. در ادامه نکاتی مطرح می شوند که به شما کمک می کنند مشکلات این دستگاه را به شکل درست و اصولی برطرف کنید. با این حال گاهی تعمیر سانترال پاناسونیک نیاز به دخالت تکنسین های این حوزه دارد؛ در این صورت تعمیرکاران مجرب ما در نمایندگی پاناسونیک مرکز سخت افزار ایران، خدمات و سرویس های مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

هزینه تعمیر سانترال Panasonic

هزینه تعمیر سانترال پاناسونیک و دیگر برندها به فاکتورهای بسیاری وابسته است. اول باید دید که کدام بخش سیستم (تلفن، کابل ها و … ) و به چه شکل و اندازه ای آسیب دیده اند. پس از آن می توان به صورت تقریبی تعیین کرد که برای تعمیر سانترال و رفع مشکلات آن باید چقدر هزینه شود. معمولا زمانی که نیاز به تعمیر و تعویض قطعات نیست و مسئله با اصلاح تنظیمات برطرف می شود، تعمیرات سانترال هزینه زیادی ندارد. اما اگر کابل ها یا خود تلفن آسیب جدی دیده باشند، قیمت تعمیر بیشتر خواهد بود.

خدمات سانترال پاناسونیک-اردبیل خرید

خدمات سانترال پاناسونیک

تعمیرات سانترال پاناسونیک در کدام موارد ضروری است؟

سانترال بخش های مختلفی دارد که آسیب دیدگی، نصب نادرست یا خرابی هریک از آنها روند کلی سیستم را مختل می کند. یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران سانترال بعضا با آن مواجه می شوند، نویز است. نویز معمولا در اثر اتصال اشتباه کابل ها یا خرابی خط تلفن ایجاد می شود. با این حال ممکن است گوشی تلفن یا دیگر تجهیزات سخت افزاری ایراد داشته باشند. خرابی یا از کار افتادن کارت دیزا هم در کنار مشکلاتی همچون آزاد نشدن خط شهری و آسیب های سخت افزاری مثل شکستن گوشی، خرابی شماره گیر، از کار افتادن بلندگو و … تعمیر سانترال پاناسونیک را ضروری می سازند.

آیا تعمیر سانترال پاناسونیک در محل انجام می شود؟

بله. اساسا تعمیرات سانترال باید در محل نصب آن انجام شود. ساختار و نحوه نصب این سیستم به گونه ای است که تعمیر آن باید حتما در محل انجام شود. بنابراین اگر ایرادی در روند کاری سانترال محل کار خود مشاهده کردید، با نمایندگی مجاز پاناسونیک تماس بگیرید. همکاران ما در اولین فرصت برای تعمیر سانترال پاناسونیک در محل به آدرس شما آمده و اقدامات لازم را انجام می دهند. خدمات تعمیر در محل سانترال با ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه هستند و می توانید هرگونه ایراد یا مشکل احتمالی را پیگیری کنید.

خدمات واحد تعمیرات سانترال پاناسونیک

در صورت برخورد با خرابی‌های زیر می‌توانید با مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک تماس بگیرید و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. در صورت عدم رفع خرابی، می توانید درخواست خود مبنی بر تعمیر در محل سانترال پاناسونیک را ثبت نمایید تا کارشناسان ما پس از انجام هماهنگی های لازم به محل مورد نظر اعزام گردند.

چگونه سانترال را عیب یابی کنیم؟

لازمه طی شدن صحیح و بی نقص فرایند تعمیر سانترال، عیب یابی درست این محصول است. اگر فرایند عیب یابی به صورت درست، کامل و بی نقص انجام نشود، ممکن است اقدامات تعمیری نیز به اشتباه انجام شده و نتیجتا مشکل دستگاه برطرف نگردد. برای عیب یابی تلفن سانترال، باید اجزاء دستگاه را به خوبی شناخته و بر فرایند کاری هریک از آنها تسلط کامل داشته باشید.

تکنسین های مرکز تخصصی تعمیرات سانترال در مرکز سخت افزار ایران، به دلیل برخورداری از سالها تجربه در حوزه تعمیر انواع سانترال، با اجزا و قطعات این دستگاه به خوبی آشنایی داشته و می توانند مشکل و منشأ آن را به خوبی تشخیص دهند. به این ترتیب، شما می توانید اطمینان داشته باشید که تلفن و سیستم سانترال شما به صورت حرفه ای عیب یابی شده و به بهترین شکل ترمیم می گردد.

الکترونیک تلفن سانترال-اردبیل خرید

الکترونیک تلفن سانترال

اختلالات سخت‌افزاری سانترال

اختلالات سخت‌افزاری دستگاه سانترال را می‌توان در دو گروه جای داد: ۱٫ خرابی‌های مرتبط با سیم‌کشی و ۲٫ خرابی‌های مرکز تلفن سانترال. در اختلالات بخش نخست حضور پرسنل اجرایی مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک در محل اجرای پروژه الزامی است. لیکن در خرابی‌های نوع دوم، از آنجا که اختلال ایجاد شده مرتبط با بورد دستگاه است و تعمیر برد احتیاج به وسایل و تجهیزات تخصصی دارد می‌بایست قطعه معیوب جهت تعمیر و یا تعویض به مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک انتقال داده شود. در صورت درخواست و با اعلام مشتری یک قطعه جایگزین تا رفع خرابی بورد اصلی در محل پروژه نصب می‌گردد تا اختلالی در عملکرد شرکت ایجاد نگردد.

اختلالات نرم‌افزاری سانترال

این قسم اختلالات عمدتاً ناشی از دستکارهای عمدی و یا غیرعمدی‌ای است که در برنامه‌ریزی‌های مرکز اتفاق می‌افتند. چنین اختلالاتی -در صورتی که جزیی باشند-  از طریق تماس با مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک قابل رفع و حل می‌باشند.

سوالات متداول تعمیرات پاناسونیک

بهتر است پیش از ارسال دستگاه به واحد تعمیرات سانترال پاناسونیک، موارد زیر را چک و بررسی نمایید:

  • برق دستگاه و ساختمان را چک نمایید.
  • گوشی‌های متصل به دستگاه را چک نمایید.
  • حالت روز و شب دستگاه سانترال را چک نمایید.
  • از صحت سیم‌کشی داخلی اطمینان حاصل کنید.
  • از عدم قطعی خط از سوی مخابرات مطمئن شوید.
  • از سالم بودن سیم‌های ارتباطی دستگاه نظیر سیم پاور اطمینان حاصل نمایید.
  • با پرسش از اطرافیان، از عدم دستکاری دستگاه توسط فرد دیگری اطمینان حاصل نمایید.

در صورت بررسی موارد فوق و ادامه مشکل دستگاه، می توانید با مراجعه به نمایندگی پاناسونیک و حضور در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک نسبت به تعمیر و بهسازی دستگاه خویش اقدام نمایید. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با دارا بودن بازه زمانی خاص، مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد؛ بخش نخست، واحد فروش است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد.

بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی سرویس های مرتبط با تولیدات این شرکت اعم از تعمیرات سانترال پاناسونیک ،تعمیرات تلویزیون پاناسونیک و … را دربرمی گیرد.

 

نصب و راه اندازی تلفن سانترال پاناسونیک در اردبیل-اردبیل خرید

نصب و راه اندازی تلفن سانترال پاناسونیک در اردبیل

بررسی مشکلات سانترال

سانترال ممکن است بر اثر مواردی خاص دچار اشکال شود و روند برقراری تماس را برای کاربران غیرممکن کند. گاهی کاربران سانترال فکر می کنند با بروز هر گونه اشکال در سانترال باید برای تعمیرات سانترال به واحد تعمیر و سرویس سانترال مراجعه کنند. در حالی که می توان در پاره ای از موارد برای اجرای تعمیرات سانترال از گزینه ریست استفاده کرد و مشکل را حل کرد. در بیشتر مواقع این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که فردی نا آشنا و غیرمتخصص بخواهد برنامه‌ریزی خاصی را در دستگاه انجام دهد که این اتفاق در سانترال پر ظرفیت و سانترال تحت شبکه بیشتر شایع است.

دلایل خرابی و مشکلات رایج تعمیر دستگاه سانترال و تلفن سانترال

اگرچه دستگاه و تلفن سانترال پاناسونیک از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و به ندرت دچار خرابی‌های ناگهانی می‌شوند، با این‌حال،
اختلال‌های زیر می‌توانند عملکرد این دستگاه‌ها را تحت تاثیر قرار دهند:

از کار افتادن کارت خط شهرییکی از کارت‌های داخلی دستگاه سانترال، کارت خط شهری است که برای ورود خطوط شهری به داخل دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. گاهی وقت‌ها و به دلیل نوسانات مخابرات، ممکن است این کارت از کار افتاده و دچار اختلال گردد. البته این مشکل به راحتی قابل رفع بوده و منجر به بروز خسارات سنگین نمی‌گردد. با این‌حال لازم است در صورت بروز این اختلال هم سریعا با واحد تعمیرات ایده آل گستر تماس بگیرید.

خرابی Powerرایج‌ترین مشکلی که در ارتباط با دستگاه‌های سانترال پاناسونیک رخ می‌دهد؛ مربوط به پاور یا همان منبع برق آن است. این اشکال معمولا با گذشت زمان و استفاده مداوم و یا نوسانات شدید برق رخ می‌دهد. زمانی که Power دستگاه شما دچار اختلال می‌شود؛ بدین معنیست که یک یا چند قطعه الکترونیکی در مدار آن دچار سوختگی شده‌اند. در شرکت ایده آل گستر برای رفع این مشکل، دستگاه سانترال باز شده و کلیه قطعات پاور بررسی می‌شوند. پس از آنالیز کامل دستگاه، تمامی قطعات سوخته و از کار افتاده، با قطعه‌های اصل و باکیفیت پاناسونیک جایگزین شده و دستگاه سانترال، آماده استفاده مجدد می‌شود.

از کار افتادن کارت کالر آیدیکارت کالر آیدی یکی دیگر از کارت‌های داخلی دستگاه سانترال بوده که امکان نمایش شماره‌های مخاطبین را بر روی تلفن سانترال فراهم می‌کند. این کارت در بدنه داخلی دستگاه نصب شده و توسط تکنسین مربوطه، برنامه ریزی و فعال می‌شود. معمولا به ندرت شاهد از کار افتادن کارت کالر آیدی در یک دستگاه سانترال خواهیم بود؛ اما در صورت بروز این مشکل، کارشناسان فنی ایده آل گستر به بررسی آن پرداخته و در صورتی که یک عامل نرم افزاری باعث بروز این اتفاق نشده باشد؛ دستگاه را باز کرده و به عیب یابی و تعمیر کارت کالر آیدی می‌پردازند.

اختلالات صدایکی دیگر از مشکلات رایج در رابطه با هر دستگاه تلفن سانترال پاناسونیک، اختلال در انتقال صدا است. این ایراد می‌تواند در یکی از بخش‌های میکروفون، سیم پنلی و یا کپسول گوشی رخ دهد. در صورتی که صدای تلفن سانترال شما کیفیت خود را از دست داده یا دچار اختلال شده است، بهترین راه‌حل مراجعه به واحد تعمیرات ایده آل گستر است.

آب خوردگی دستگاه سانترالاین مشکل زمانی رخ می‌دهد که دستگاه سانترال در مجاورت آب قرار بگیرد. ممکن است ورود تنها چند قطره آب به مدار داخلی دستگاه، منجر به خرابی و اختلال در عملکرد آن گردد. بنابراین قبل از هرچیز، محل نصب دستگاه سانترال را به گونه‌ای در نظر بگیرید که امکان ورود آب به داخل آن وجود نداشته باشد. اما در صورتی که متوجه ورود آب به داخل دستگاه سانترال شدید؛ سریعا دستگاه را خاموش کرده و با واحد تعمیرات ایده آل گستر تماس بگیرید. هرچقدر که دستگاه شما پس از ورود آب به داخل آن، بیشتر کار کرده و در مدار قرار بگیرد؛ به همان نسبت احتمال بروز خسارت و سوختگی قطعات نیز افزایش می‌یابد.

آب خوردگی تلفن سانترالورود حتی یک قطره آب به داخل برد اصلی یک تلفن سانترال، می‌تواند منجر به سوختن برخی از قطعات روی مدار شده و در نهایت دستگاه تلفن را از کار خواهد انداخت. مهندسین ما بعد از باز کردن دستگاه تلفن و عیب‌یابی قطعات آسیب دیده، آن‌ها را محصولات اصل و اورجینال پاناسونیک جایگزین خواهند کرد. البته به یاد داشته باشید بلافاصله پس از آن‌که متوجه ورود آب به داخل دستگاه شدید، آن را خاموش کرده و به هیچ وجه از آن استفاده نکنید. استفاده از تلفن بعد از آب خوردگی و قبل از انجام تعمیرات کافی، ممکن است منجر به سوختن قطعات بیشتر و در نتیجه بالا رفتن هزینه تعمیر آن شود.

ضرب خوردگیممکن است به هر دلیلی تلفن سانترال پاناسونیک، مورد اصابت یک ضربه فیزیکی یا جسم سخت واقع شود. در این شرایط بسته به شدت ضرب خوردگی، ممکن است قطعاتی از برد اصلی دستگاه با آسیب مواجه شوند. بنابراین در این مواقع نیز بهتر است تلفن را خاموش کرده و با واحد تعمیرات شرکت ایده آل گستر تماس بگیرید.

تعمیرات تلفن سانترال اردبیل-اردبیل خرید

تعمیرات تلفن سانترال اردبیل

معرفی انواع سیستم سانترال

سیستم سانترال در مدل های مختلفی عرضه می شود. انتخاب هر یک از مدل ها بسته به هزینه ای که کاربر برای راه اندازی چنین سیستمی در نظر گرفته است، متفاوت است. البته باید بدانید که قبل از هزینه، باید اندازه و وسعت اداره و شرکتی که می خواهید برای آن سیستم سانترال راه اندازی کنید، در نظر بگیرید. در حقیقت باید با توجه به حجم کاری شرکت مربوطه نوع ظرفیت سانترال را تعیین و انتخاب کنید. به طور کلی سیستم سانترال به چهار دسته سانترال کم ظرفیت، سانترال پر ظرفیت، سانترال NS و سانترال VOIP تقسیم بندی می شود. تلفن سانترال کم ظرفیت سانترال هایی هستند که حداکثر۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی را پوشش می دهد، در حالی که سانترال های پرظرفیت برای مراکزی پیشنهاد و استفاده می شود که به بیشتر از ۸ خط شهری یا ۲۴ خط داخلی نیاز دارند. هر کدام از این سیستم ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند و برای موقعیتی خاص مناسب هستند. در حالت کلی سیستم های سانترال برای ایجاد ارتباط های داخلی در شرکت های کوچک و بزرگ با هدف صرفه جویی در هزینه مکالمات استفاده می شوند

تعمیرات تخصصی سانترال و انواع تلفن دیجیتال و معمولی

یکی از فعالیت های اصلی در تعمیرات سانترال، مربوط به تعمیرات تخصصی سانترال و انواع تلفن دیجیتال و معمولی می باشد. واژه تخصصی به این در فرایند مورد بحث به کار می رود که انواع گوشی های تلفن دیجیتال و عادی، به صورت جزء به جزء وارسی می گردند. پس از عیب یابی و تشخیص بخش آسیب دیده توسط تکنسین های دوره دیده تعمیر سانترال، این قطعات به فراخور نیاز، تعمیر یا تعویض می گردند.

طی مراحل ذکر شده موجب می گردد که کلیه مشکلات سانترال شناسایی شده و به شکل کاملا حرفه ای برطرف شوند. نکته قابل توجه این است که تعمیرات تلفن دیجیتال، نیاز به دانش و مهارتی مضاعف دارد؛ سانترال دیجیتال تفاوت های ساختاری با مدل های معمولی دارد و تعمیرات آن نیز باید با ظرافت و حساسیت بیشتری انجام گردد. مشکلاتی از قبیل: خرابی یا سوختن میکروفن، از کار افتادن اسپیکرها، خرابی دکمه ها و کلیدها، خرابی مدارها و … در نمایندگی تعمیرات سانترال به صورت حرفه ای برطرف می گردند.

نگهداری و پشتیبانی سانترال

نکته ای که در مورد سانترال وجود دارد و بسیاری از کاربران به آن توجه نمی کنند، این است که این محصول نیاز به نگهداری و دریافت سرویس های پشتیبانی مداوم و مستمر دارد. پشتیبانی سانترال و نگهداری سیستم تلفنی، اقدامی است که برای کارکرد صحیح دستگاه و افزایش بهره وری، حتما باید انجام شود. واحد تعمیرات سانترال در نمایندگی مجاز پاناسونیک، خدمات این حوزه را در سطحی حرفه ای به کاربران ارائه می دهد. بازدید دوره ای سانترال های سنتی و کم ظرفیت و پر ظرفیت و نیز سرویس انواع سانترال های تحت شبکه جدید و قدیم، برنامه ریزی دقیق انواع سانترال و نیز انجام تنظیمات مربوطه، از جمله اقداماتی است که در زمینه نگهداری و پشتیبانی سانترال در این مجموعه انجام می گردد.

اهمیت سانترال در چیست؟

دستگاه سانترال، مرکز تلفنی خصوصی است که در یک مجموعه کاری_ ترجیحا بزرگ_ به مدیریت تماس ‌ها کمک بزرگی می ‌کند. این دستگاه در حالت پیش ‌فرض، جعبه ‌ای خالی است که متناسب با خواسته و نیاز مجموعه پر می‌ شود. اجرای تعمیرات سانترال با توجه به کارایی و اهمیتی که این دستگاه دارد، از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. کارت ‌های جای گرفته در سانترال، مجموعه ای از دیود و قسمت ‌های بسیار کوچک و حساس الکترونیکی هستند. این کارت ‌ها در عین حساس بودن، ساختاری دارند که نسبت به تغییر ولتاژ برق کمی مقاوم هستند؛ اما در هر صورت استفاده از یک دستگاه تنظیم‌ کننده ولتاژ در مجموعه‌ هایی که برق محیط ناپایداری دارند و از سانترال نیز استفاده می کنند، بسیار لازم است.

تلفن های پاناسونیک اردبیل-اردبیل خرید

تلفن های پاناسونیک اردبیل

نکات مهم قبل از مراجعه به مرکز تعمیرات سانترال

قبل از اینکه برای اجرای تعمیرات سانترال از طریق یک مرکز تعمیراتی وارد عمل شوید، بهتر است مواردی از جمله قطع نبودن خط از مخابرات، اطمینان از عدم دست‌ کاری توسط فرد نا آشنا، چک کردن برق دستگاه و محیط، چک کردن سیم پاور، چک کردن گوشی‌ های متصل به دستگاه، صحت سیم‌ کشی داخلی و چک کردن حالت روز و شب دستگاه سانترال را بررسی کنید. به این طریق متوجه خواهید شد که آیا اشکال از دستگاه است یا موارد جانبی در کنار دستگاه سبب بروز مشکلاتی شده است.

تعمیرات تخصصی سانترال

تعمیرات سانترال توسط جمعی از متخصصین و تکنسین کاران این حوزه انجام می شود. اجرای انواع کد های دستوری در تلفن های سانترال، بررسی مشکلات ریز و درشت سیستم سانترال، بررسی صدای نویز در تلفن سانترال و بسیاری مشکلات دیگر در حوزه کاری متخصصان این مرکز قرار دارد. در این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و مدرن برای عیب یابی، ترمیم و تعمیر سانترال استفاده می شود. مشتری می تواند مطمئن باشد که خدماتی بی عیب و اصیل دریافت خواهد کرد. تعمیرکاران و تکنسین های ما با گذراندن دوره ای پیشرفته نصب و تعمیرات سانترال این اطمینان را به کاربران خود می دهند که این مرکز جزء مراکز نمونه و محدود است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

نمایندگی سانترال

در نمایندگی سانترال همه امکانات برای کاربران فراهم است تا از سرویس های فروش و خدمات پس از فروش سانترال بهره مند شوند. >در این نمایندگی به کاربر اطمینان می دهیم در هر حوزه ای کنار او باشیم و او را راهنمایی و هدایت کنیم در سیستم سانترال، تلفن های پاناسونیک بسیار دقیق و هوشمند هستند. این مهم را پس از بررسی ها و تعاملات گوناگون با کاربران دریافته ایم در نمایندگی سانترال همه نیاز های کاربران این سیستم را شناخته ایم و دسته بندی کرده ایم. به خوبی می دانیم از کجا و با چه روشی وارد عمل شویم تا رضایت کاربر به صورت صد در صد جلب شود. کاربران محترم می توانند با استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان در زمینه سانترال، بهترین روش را انتخاب و اجرا کنند. دریافت اطلاعات بیشتر از طریق تماس امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *